مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در شبی که چندان خوب بازی نکرد و البته بدشانس بود که دو ضربه اش هم به تیرک خورد توانست سلتاویگو را با نتیجه دو بر یک در برنابئو شکست دهد.

دومین بازی فصل رئال در لالیگا خیلی سخت تر از آن چیزی بود که به نظر می رسید. لوکیتا هر چند که با بازگشتش به ترکیب به تیم کمک کرد اما خط حمله رئال شامل آسنسیو، موراتا و بیل کم تحرک تر از بازی با سوسیه داد بود و البته مهاجمان هم آن طور که باید و شاید تغذیه نمی شدند.

بهترین حرکات رئال در نیمه اول دو شوت تماشایی مودریچ بود که یکی توسط گلر دفع شد و دیگری به تیرک خورد. در نیمه دوم هم شرایط عوض نشد. روی حرکت آسنسیو این موراتا بود که دروازه خالی را باز کرد تا اولین گلش را در بازگشت به رئال به صورت رسمی به ثمر برساند.

اما چند دقیقه بعد روی اشتباه عجیب کاسیا در خروج از دروازه ، سلتا بازی را به تساوی کشاند. پس از آن زیدان که چیزی برای از دست دادن نداشت لوکاس، ماریانو و خامس را وارد زمین کرد که بالاخره روی حرکت دو یار تعویضی یعنی لوکاس و خامس و شوت تماشایی و فنی کروس رئال توانست از مهلکه نجات یابد و سه امتیاز ارزشمند را بدست بیاورد.

رئال زیدان در این بازی آن طور که باید و شاید چشم نواز بازی نکرد هر چند که اگر موقعیت های مودریچ و موراتا به جای تیرک به تور دروازه می چسبید شرایط خیلی فرق می کرد.