مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد بهتر شدن تیم در نیمه دوم بازی با سلتا با لوکاس و خامس گفت :” بله بازی کمی بهتر شد. به همین خاطر تعویض کردیم. بازیکنان تا آخرین لحظه باور داشتند و همین مهم بود.”

خامس:” او روبراه بود و در چنین بازی این اتفاقات آسان نیست. یک موقعیت در طول بازی داشت. به نظرم قطعا می ماند.”

عدم جدیت :” درخشش کافی را نداشتیم. این واقعیت است و در برخی بازیها این اتفاقات می تواند رخ بدهد. این بخشی از کار ماست.می توانیم بهتر شویم اما آرام هستم چرا که تازه در آغاز فصل هستیم. دو بازی لالیگا و سوپرجام را بردیم. حالا باید استراحت کنیم و به بازیهای ملی بیاندیشیم.”

خستگی دفاعی تیم :” گرما برای هر دو تیم نقشی کلیدی داشت. بازی مشکلی مقابل تیمی داشتیم که خیلی مشکل تر از حد انتظارات بود به خصوص در فاز هجومی. نمی توان همیشه آسان برد. بازیهای آسان وجود ندارند. من از سه امتیاز و رفتار بازیکنان راضی هستم.”

عملکرد موراتا و تعویض شدنش :” عملکرد خوب و کاملی داشت. یک گل زد و می توانست گلی دیگر بزند. از او راضی هستم. ماریانو وارد شد چون سرحال تر بود و می توانست از سرعتش استفاده کند.”

حریف:” آنها سعی کردند کارواخال و مارسلو را ببندند.”

تعویض مودریچ :” از نظر بدنی حضورش خیلی مهم بود. او روبراه بود و موقیعت ایجاد کرد اما کمی از نظر بدنی عقب تر از بقیه است.”