مرجع خبری رئال مادرید: نیمه اول فاقد صحنه جنجالی بود ، جایی که بحث برانگیزترین لحظه ها مربوط به برخوردهای موراتا با بازیکنان حریف بود. بورخوس بنگوئچا که برای اولین بار در برنابئو سوت می زد سعی کرد که قضاوت آرامی داشته باشد. در دقیقه 1 به درستی آفساید گرفت و اشتباهات بی دلیل بود. در دقیقه 8 نه روی موراتا در محوطه جریمه خطا شد نه کرنری در کار بود. در دقیقه 25 موراتا روی سرجیو برای گرفتن توپ خطا کرد. داور کارت زردش را بخشید . در دقیقه 43 آفساید دیگری گرفته شد هر چند که سزار گارسیا، باز هم تصمیم درستی گرفت.

در نیمه دوم گل موراتا صحنه ای بحث برانگیز بود. زمانی که مودریچ پاس داد، این بازیکن در موقعیت مشکوک بود. نمی توانست با توپ کار کند چرا که توپ به آسنسیو رسید، سرجیو بلوکه کرد و موراتا گل زد. از نظر من موراتا حواس مدافعین را پرت نکرد و صحنه هیچ مشکلی نداشت. هیچ آفسایدی در کار نبود.زمانی که موراتا در آفساید بود توپ به سمت آسنسیو رفته بود و اصلا دلیلی نداشت که حواس حریف پرت شود.

در دقیقه 58 بیل و جونی برای دریافت توپ با هم برخورد کردند. هر دو همدیگر را هل دادند. بیل به زمین افتاد و از نظر من پنالتی در کار نبود. کارت زردی هم در کار نبود (جونی کمی قبلش کارت گرفته بود).در دقیقه 70 خامس معتقد بود که پنالتی رویش انجام شده اما هیچ اتفاقی نیافتاد. بازیکن کلمبیایی درون محوطه جریمه روی زمین افتاد و برخورد خیلی ساده بود. در مورد مارسلو هم برخوردی در کار نبود.

اوریزار آزپیتارته