مرجع خبری رئال مادرید : بامداد امروز با برگزاری دیدار ویارئال و سویا هفته دوم لیگ فوتبال اسپانیا ( لالیگا سانتاندر) به پایان رسید در این گزارش نگاهی داریم به تمامی نتایج ، اتفاقات و حواشی هفته دوم لالیگا.

 رئال بتیس 0 – 0 دپورتیوو لاکرونیا / کسالت بار

در اولین بازی از هفته دوم لالیگا در شهر سویل اسپانیا دپورتیوو لاکرونیا به مصاف سبز و سفید پوشان بتیس رفت . در این بازی که خسته کننده ترین بازی هفته دوم بود هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیتی جدی روی دروازه تیم حریف خلق کنند و بیشتر محافظ کارانه بازی می کردند تا بازی مساوی تمام شود . با این یک امتیاز که هر دو تیم گرفتند رئال بتیس توانست اولین امتیازش را در لالیگا 2016/17 دشت کند و شاگردان گاریتانو جوان ترین سرمربی لالیگا هم با این یک امتیاز چهار امیتازی شدند . همچنین آنتونی آدان دروازه بان سابق رئال مادرید و کنونی رئال بتیس پس از آنکه در هفته اول در نئوکمپ شش گل خورد موفق شد اولین کلین شیت خود را در فصل جدید به ثبت برساند.

betis-deportivo-real-madrid.ir

 اسپانیول 2-2 مالاگا / کامبک مالاگا با درخشش محصول آکادمی رئال

اسپانیول که در فصل جدید کیکه سانچز فلورس سرمربی مشهور اسپانیایی را بر روی نیمکت خود دارد برای اولین بار در استادیوم پاور 8 از تیم خود مقابل هوادارانش رونمایی کرد. در این بازی بازیکنان اسپانیول تا نزدیکی های دقیقه 67 بازی را در دست داشتند و با دو گل جرارد مورنو از حریف آندلسی خود پیش بودند اما از دقیقه 67 و با گلزنی دیگو یورنته بازیکن قرضی رئال مادرید در مالاگا بازگشت رویارویی شاگردان خوانده راموس که زمانی سرمربی رئال مادرید بود آغاز شد . آنها موفق شدند در ثانیه های پایانی با گل چارلس بازی را به تساوی بکشند و با کامبکی عالی یک امتیاز را با خود به خانه ببرند.

MAL-ESP real-madrid.ir

ایبار 1-0 والنسیا / شروع افتضاح والنسیا 

در ورزشگاه ایپورا زمین اختصاصی ایبار والنسیا به مصاف این تیم رفت و در میان بهت همگان با تگ کل پدرو لئون در دقیقه 62 از ایبار شکست خورد تا فجایع والنسیا ادامه دار باشد . آنها که در هفته اول با نتیجه پر گل 4 بر 2 مقابل لاس پالماس در مستایا تحقیر شده بودند این بار هم باختند تا با بدترین تفاضل گل و بدون امتیاز به قعر جدول بچسبند . خفاش ها که زمانی از قدرت های لیگ اسپانیا به شمار می رفتند امید داشتند که با آمدن آیستاران به جای گری نویل اوضاعشان بهتر شود اما در فصل جدید شروعی وخامت بار داشته اند.

Eibar-gana-primera-vez-Valencia_real-madrid.ir

رئال مادرید 2-1 سلتاویگو / مردیم تا بردیم!

رئال مادرید در شبی که چندان خوب بازی نکرد و البته بدشانس بود که دو ضربه اش هم به تیرک خورد توانست سلتاویگو را با نتیجه دو بر یک در برنابئو شکست دهد.دومین بازی فصل رئال در لالیگا خیلی سخت تر از آن چیزی بود که به نظر می رسید. لوکیتا هر چند که با بازگشتش به ترکیب به تیم کمک کرد اما خط حمله رئال شامل آسنسیو، موراتا و بیل کم تحرک تر از بازی با سوسیه داد بود و البته مهاجمان هم آن طور که باید و شاید تغذیه نمی شدند.بهترین حرکات رئال در نیمه اول دو شوت تماشایی مودریچ بود که یکی توسط گلر دفع شد و دیگری به تیرک خورد. در نیمه دوم هم شرایط عوض نشد. روی حرکت آسنسیو این موراتا بود که دروازه خالی را باز کرد تا اولین گلش را در بازگشت به رئال به صورت رسمی به ثمر برساند.اما چند دقیقه بعد روی اشتباه عجیب کاسیا در خروج از دروازه ، سلتا بازی را به تساوی کشاند. پس از آن زیدان که چیزی برای از دست دادن نداشت لوکاس، ماریانو و خامس را وارد زمین کرد که بالاخره روی حرکت دو یار تعویضی یعنی لوکاس و خامس و شوت تماشایی و فنی کروس رئال توانست از مهلکه نجات یابد و سه امتیاز ارزشمند را بدست بیاورد.رئال زیدان در این بازی آن طور که باید و شاید چشم نواز بازی نکرد هر چند که اگر موقعیت های مودریچ و موراتا به جای تیرک به تور دروازه می چسبید شرایط خیلی فرق می کرد.

RMD2-1CELTA 29 real-madrid.ir

لگانس 0-0 اتلتیکو مادرید / برزخ دیگو سیمئونه!

اتلیتکو مادرید در ورزشگاه دی بوتارکه به مصاف تیم تازه لالیگایی شده لگانس رفت اما باز هم مانند هفته اول متوقف شد . دیگو سیمئونه که مربی با سبک دفاعی است گویا دیگر دستش رو شده و نمی تواند مانند سابق در لیگ نتیجه بگیرد و در مقابل تیم هایی نه چندان قدرتمند مانند آلاوز و لگانس به تساوی رضایت می دهد. به هر حال اتلتیکو مادرید که امسال هم از مدعیان لالیگا به شمار می رفت خیلی زود چهار امتیاز از دو رقیب اصلی خود یعنی رئال و بارسا عقب افتاد تا دیگو سیمئونه برای ادامه راه تحت فشار باشد.

AL real-madrid.ir

لاس پالماس 5-1 گرانادا / قدرتی نو ظهور؟!

لاس پالماس در دومین بازی خود در فصل جدید در جزایر قناری به مصاف گرانادا رفت و در نهایت توانست با 5 گل این تیم را تحقیر کند . گل های لاس پالماس را الزهر ( دو بار ) ، مومو ، سرخیو اروخو و کوین پرینس بواتنگ خرید جدید این تیم به ثمر رساندند. تک گل جنوبی ها را هم ژرمی بوگا به ثمر رساند . لاس پالماس که با خرید های خوب خود در این فصل تقویت شده است در دو هفته اول بسیار قدرتمند لیگ را آغاز کرده است و با زدن نه گل بهترین خط حمله را در دو هفته آغازین در اختیار داشته است و همراه رئال و بارسا تنها تیم 6 امیتازی است باید دید که آیا این شگفتی و درخشش ادامه خواهد داشت یا خیر . اما گرانادا که با سرمربی جدید خود یعنی پاکو خمز انتظار نتایجی بهتر داشت هنوز هم تیمی ضعیف است . پاکو خمز که فصل قبل نتوانست مانع سقوط رایو وایکانو شود در این فصل هم در گرانادا بازی دلچسبی را از تیمش شاهد نیست.

1472373659real-madrid.ir

بیلبائو 0-1 بارسلونا / سه امتیازی سخت در شب ضعیف مسی و سوارز

در سن مامس ایالت باسک یکی از مهم ترین بازی های هفته بین بارسا و بیلبائو برگزار شد که شاگردان لوئیز انریکه با تک گل ایوان راکیتیچ به پیروزی رسیدند . در این بازی شاگردان ارنستو والورده نمایشی شایسته از خود ارائه دادند اما با کم دقتی مهاجمانشان نتوانستند دروازه تراشتگن را فرو بریزند همچنین متئو لاهوز داور والنسیایی هم روی چند صحنه عملکرد بحث برانگیزی داشت . در این بازی که مسی و سوارز در ضربات پایانی بسیار کم دقت بودند راکیتیچ ناجی بارسا شد و سه امتیاز را به حساب آبی اناری ها واریز کرد تا همچنان چسبیده به رئال باقی بمانند.

FBL-ESP-LIGA-ATHLETIC-BARCELONA

همچنین در این هفته سه دیدار دیگر نیز برگزار شد که نتایج آن ها بدین ترتیب می باشد :

  • رئال سوسیداد 2-0 اوساسونا
  • آلاوز 0-0 خیخون
  • ویارئال 0-0 سه ویا

جدول لالیگا در پایان هفته دوم:

تیم بازی امتیاز
۱ لاس پالماس ۲ ۶ ۶
۲ بارسلونا ۲ ۵ ۶
۳ رئال مادرید ۲ ۴ ۶
۴ سویا ۲ ۲ ۴
۵ دپورتیوو لاکرونیا ۲ ۱ ۴
۶ اسپورتینگ گیخون ۲ ۱ ۴
۷ لگانس ۲ ۱ ۴
۸ ایبار ۲ ۰ ۳
۹ رئال سوسیه داد ۲ ۳
۱۰ مالاگا ۲ ۰ ۲
۱۱ آلاوس ۲ ۰ ۲
۱۲ اتلتیکومادرید ۲ ۰ ۲
۱۳ ویارئال ۲ ۰ ۲
۱۴ اسپانیول ۲ ۱
۱۵ اوساسونا ۲ ۱
۱۶ گرانادا ۲ ۱
۱۷ بتیس ۲ ۱
۱۸ اتلتیک بیلبائو ۲ ۰
۱۹ سلتاویگو ۲ ۰
۲۰ والنسیا ۲ ۰