مرجع خبری رئال مادرید: در حالی که ددلاین دی روز به روز نزدیک تر می شود اسکای اسپورت اسپانیا و گیلم بالاگ به بررسی نقل و انتقالات پیشروی لالیگا پرداخته است.

پائول لوپز (اسپانیول به تاتنهام)

اسپرز پیشنهاد هذای زیادی را به دروازه بان بیست و یک ساله ی اسپانیول داده است این دروازه بان سابقه ی کار با مائوریسیو پوچتینو را نیز دارد.

تاتنهام حتی به دنبال انتقال قرضی است و حالا لوپز باید تصمیم بگیرد که قدم بعدی خود را در کجا بردارد؛ کاتالونیا یا لندن.

ایگناسیو کاماچو (مالاگا به وست بروم)

هافبک 26 ساله ی اسپانیایی در همین تابستان به لیورپول نیز لینک شد اما حالا بسیار به وست بروم نزدیک است. وست بروم و مالاگا بر سر مبلغ 18 میلیون یورو بر سر کاماچو بازیکن به توافق رسیده اند و تنها اختلاف دو تیم بر سر نحوه ی پرداخت مبلغ است.

مالاگا خواستار پرداخت یکجاست اما تیم انگلیسی علاقه دارد تا در دو پرداخت با مالاگا تسویه حساب کند؛ یک بار 15 میلیون و بار دیگر 3 میلیون. به جز این اختلاف دو تیم در تمامی موارد دیگر به توافق رسیده اند و مالاگا حالا به دنبال خرید جانشینی برای این بازیکن است.

JS83193169

ایسکو (رئال مادرید به تاتنهام)

ایسکو هنوز هم به تیم هایی زیادی لینک می شود و هنوز آینده ی او در لوس بلانکوس مشخص نشده است.

گیلم بالاگ اما به این انتقال باور ندارد؛ ایسکو به تازگی پیشنهاد یووه را رد کرده است و بعید است که به سوی لندن برود. خود ایسکو نیز علاقه ی زیادی برای جدایی از رئال ندارد.

ISCO

مارکوس روخو  (من یونایتد به والنسیا)

با توجه به گزارشات روخو در برنامه های مورینیو جایی ندارد اما منابع اسکای معتقدند که با این وجود روخو علاقه ای به خروج از تیم ندارد.

حالا مدافع آرژانتینی یکی از گزینه های والنسیا برای جایگزین کردن شکودران موستافی است البته مبلغ بالای دستمزد روخو در الدترافورد بزرگترین سد بر سر راه این انتقال است.

BELO HORIZONTE, BRAZIL - JUNE 21: Marcos Rojo of Argentina challenges Reza Ghoochannejhad of Iran during the 2014 FIFA World Cup Brazil Group F match between Argentina and Iran at Estadio Mineirao on June 21, 2014 in Belo Horizonte, Brazil. (Photo by Quinn Rooney/Getty Images)

ویسنته ایبورا (سویا به ساندرلند)

دیوید مویس تائید کرد که ساندرلند به جذب ایبورا علاقه مند است. ساندرلند مبلغ پیشنهادی خود را از 8 به 9 میلیون یورو ارتقا داده است و حالا تقریبا مطمئن است که می تواند این مرد را جذب کند. ایبورا نیز به انتقال به انگلستان علاقه مند است زیرا دستمزد او در ساندرلند دو برابر می شود.

منبع: اسکای اسپورتز