مرجع خبری رئال مادرید : هفته سوم لالیگا شب گذشته به پایان رسید . این هفته به علت آغاز لیگ قهرمانان اروپا فشرده تر برگزار شد. در این گزارش تمامی دیدار های این هفته ، حواشی و اتفاقات مهم هفته سوم لیگا سانتاندر را بررسی می کنیم.

رئال سوسیداد 1-1 اسپانیول/ سوار بر بازی اما فقط یک امتیاز برای سن سباستینی ها

cr7_clfwgaaknwa-e14734552811real-madrid-ir44-600x360

در اولین دیدار هفته سوم رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا به مصاف اسپانیول رفت . مردان اوزه بیو ساکریستن که در هفته قبل اوساسونا را در پامپلونا شکست داده بودند به دنبال ادامه پیروزی هایشان در آنوئتا بودند اما با وجود در دست داشتن بازی فقط یک امتیاز عایدشان شد. در این بازی با وجود حملات بیشتری که سن سباستینی ها داشتند ، پابلو پیاتی در دقیقه 62 دروازه رولی را گشود اما با فشار بیشتری که پس از آن آبی و سپید پوشان وارد کردند در دقیه 78 ویلیان خوزه موفق به گشودن دروازه مردان کیکه سانچز فلورس شد. در این بازی که دیگو لوپز سنگربان سابق رئال مادرید اولین بازی خود را برای اسپانیول انجام داد عملکرد نسبتا خوبی داشت و دو واکنش نجات بخش از خود نشان داد هرچند که موفق به کلین شیت نشد اما نقش مهمی در کسب یک امتیاز تیمش در ورزشگاه سخت آنوئتا ایفا کرد.

سلتاویگو 0-4 اتلتیکو مادرید/ مردان سیمئونه بیدار می شوند!

14735127816092real-madrid-ir

در این هفته اتلتیکو مادرید که در سه فصل اخیر همواره از مدعیان لالیگا بوده است در بالایدوس به مصاف سلتاویگویی رفت که به نظر دچار بحران شده است. اتلتیکو مادرید که در هفته های قبل دو تساوی نا امید کننده مقابل تیم هایی نه چندان مطرح داشت بالاخره در این هفته اولین پیروزی خود را بدست آورد. اتلتیکو مادرید که در نیمه نخست بازی جالبی از خود ارائه نداده بود در نیمه دوم با قدرت نمایی موفق شد چهار بار دروازه گالیشیایی ها را با گل های کوکه در دقیقه 53 ، گریزمن در دقایق 73 و 81 و آنخل کوریا در دقیقه 89 باز کند. در این بازی مردان دیگو سیمئونه تابع سبک بازی همیشگی خود بودند و با مالکیت توپ کمتر و دفاعی منسجم توانستند در زمان لازم ضربه خود را به حریف وارد کنند.

رئال مادرید 5-2 اوساسونا/ مثل دی استفانو مثل مونیوز

1473515828_013659_1473518389_album_grande

رئال مادرید در بازی سوم خود در لالیگا در ورزشگاه برنابئو به مصاف اوساسونا رفت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت .رئال مادرید با گل های رونالدو، مودریچ، په په، راموس و دنیلو پانزدهمین پیروزی پیاپی در  لالیگا را ثبت کرد تا بهترین رکورد تاریخش که متعلق به دوران مربیگری مونیوز و بازیگری دی استفانو بود را بشکند.رئال مادرید زیدان در شصت دقیقه ابتدایی با نتیجه پنج بر صفر پیش افتاد اما عدم تمرکز دفاعی، باعث شد تا اوساسونا دو گل بزند.رئال در صورت شکست اسپانیول با بهترین رکورد تاریخ لالیگا که در اختیار بارسلوناست برابری خواهد کرد.همچنین رونالدو که پس از مدت ها توانسته بود وارد میدان شود در دقایق ابتدایی بازی گلزنی کرد.

سه ویا 2-1 لاس پالماس/ کامبک عالی در پیزخوان در دقایق آخر

sevilla-laspalmas-cronica-real-madrid-ir

در ورزشگاه سانچز پیزخوان در هفته سوم سه ویا به مصاف لاس پالماس رفت . لاس پالماس که در دو هفته ابتدایی با گلباران کردن رقبای خود تیم قدرتمندی نشان داده بود این بار هم به دنبال ادامه شگفتی آفرینی هایش در زمین سه ویا بود. سه ویایی که پس از جدایی اونای امری و آمدن خورخه سمپائولی دوران جدیدی را سپری می کند. در این بازی ابتدا در دقیه 17 تاناسو لاس پالماس را پیش انداخت اما سه ویا به شدت برای بازگرداندن بازی تلاش می کرد اما موفق نبود تا اینکه در دقیقه 88 با خطایی که پدرو بیگاس در محوطه جریمه مرتکب شد علاوه بر دریافت کارت زرد دوم و اخراج زمینه ساز گل اول سه ویا را از روی نقطه پنالتی فراهم کرد. پابلو سارابیا پنالتی را به تور دروازه چسباند اما حملات سه ویا همچنان دنباله دار بود و خرید جدید تیم سمیر نصری در خلق موقعیت ها موثر ظاهر می شد و سرانجام در ثانیه های پایانی و در دقیقه 94 فرناندز موفق شد گل دوم سه ویا را به ثمر برساند و سه امتیازی شیرین را به حساب مردان سمپائولی واریز کند.

مالاگا 0-2 ویارئال/ اولین سه امتیاز زیردریایی ها 

662x372a_1023115916-09-10-malaga-villarreal13

ویارئال در سومین بازی خود در ورزشگاه لاروسالدا به مصاف مالاگا رفت . شاگردان مارسلینو گارسیا تورال در دو دیدار اول خود دو تساوی کسب کرده بودند و به شدت به دنبال اولین پیروزی خود بود . مالاگا هم در دو دیدار اول خود به تساوی رضایت داده بود. این بازی بسیار پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت های کافی را داشتند اما در نهایت با گل های خوامه کاستا در دقیقه 34 و نیکولا سانسون در دقیقه 44 این شاگردان مارسلینو بودند که سه امتیاز را از خوانده راموس سرمربی فعلی مالاگا و اسبق رئال مادرید قاپیدند تا اولین پیروزی خود در فصل جدید را دشت کنند.

بارسلونا 1-2 دپورتیوو آلاوز/ فلفل نبین چه ریزه!

بارسلونا در هفته سوم در نئوکمپ باید با آلاوزی روبرو می شد که اولین فصل خود را در لالیگا پس از سال ها سپری می کند. لوئیز انریکه که گویا حریف را دست کم گرفته بود ترکیب دوم خود را بدون بازیکنان اصلی روانه میدان کرده بود و چوبش را هم خورد . پلگرینو که جوان ترین سرمربی لالیگاست با سیستم پنج چهار یک کاملا بارسا را در نئوکمپ خنثی کرد . در این بازی که مارکوس یورنته بازیکن قرضی رئال مادرید در آلاوز عملکرد درخشانی داشت با گل های دیورسن در دقیقه 39 و ایبای گومز در دقیقه 64 در مقابل تک گل ژرمی متئو در دقیقه 46 آلاوزی ها موفق به فتح نئوکمپ شدند. در این بازی فرناندو پاچکو دروازه بان آلاوز هم یک سیو نجات بخش و چند دفع توپ عالی داشت این دروازه بان که محصول آکادمی رئال مادرید است در فصل 2014/15 دروازه بان سوم رئال بود و سابقه قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال در یک بازی در کوپا دل ری را هم دارد. در این بازی بارسلونا مطابق معمول مالکیت توپ بسیار بالایی داشت و با درصد مالکیت توپ 74 به 26 شکست خورد. در هر صورت با این شکست بارسلونا در اوایل فصل 3 امتیاز از رئال مادرید در لالیگا لیگی که تک امتیاز ها تکلیف قهرمانی را مشخص می کنند عقب افتاد.

خیخون 2-1 لگانس : ناچو کازس و دوچه کاپ در دقایق 17 و 43 برای اسپورتینگ خیخون گلزنی کردند و ریکو هم تک گل لگانس را در ال مولنیون به ثمر رساند.

والنسیا 2-3 رئال بتیس/ خفاش ها همچنان خفته اند!

ruben-castro-real-madrid-ir

والنسیا در ورزشگاه مستایا در هفته سوم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و باز هم مثل دو بازی قبلی خود شکست خورد. شاگردان آیستاران که به دنبال فرار از کابوس های اول فصل بودند این بار در زمین خودشان زمین گیر شدند. در این بازی ابتدا سبز و سپید پوشان با گل های روبن کاسترو و خواکین در دقایق 38 و 54 پیش افتاد اما خفاش ها با دو گل رودریگو و ازکیل گارای به بازی برگشتند اما در دقیقه 92 باز هم روبن کاسترو تیر خلاص را بر پیکره والنسیا زد تا با شکستی دیگر خفاش های مستایا در بحران فرو بروند.

گرانادا 1-2 ایبار/ مثل خر کار کردن جواب نداد!

340036-620-real-madrid-ir

در ورزشگاه لوس کارمنس ( زمین اختصاصی گرانادا ) باز هم جنوبی ها شکست خوردند . پاکو خمز سرمربی عجیب گرانادا که سابقه انتقادات تند علیه زیدان را دارد در مصاحبه ای عجیب قبل از بازی گفته بود برای رفع ایرادات خود مثل خر کار کرده ایم . در واقع گرانادا هفته قبل با عملکردی افتضاح با پنج گل مقابل لاس پالماس نقره داغ شده بود. گرانادایی ها که این بار با 70 درصد مالکیت توپ بر بازی سوار شده بودند با دو گلی که از پدرو لئون در دقیقه 43 و انریخ در دقیقه 94 خوردند در مقابل گلی که توسط کراوتس در دقیقه 76 زدند با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا همچنان پاکو خمز که فصل قبل رایو وایکانو را به دسته پایین تر انداخت در گرانادا هم توفیقی نداشته باشد.

دپورتیوو لاکرونیا 0-1 اتلتیک بیلبائو/ فرار باسکی ها از کابوس های شروع فصل

real-madrid-ir-31456465

اتلتیک بیلبائو که باز هم مطابق عادتش فصل را بد شروع کرده بود بالاخره در هفته سوم و مقابل دپورتیوو لاکرونیا موفق شد به پیروزی برسد . شاگردان ارنستو والورده در ورزشگاه ریازور با تک گلی که روبن گارسیا در دقیقه 41 زد توانستند سه امتیاز شیرین را در زمین حریف بدست بیاورند . لاکرونیا با این شکست اولین باخت فصلش را تجربه کرد.

جدول کامل لالیگا در پایان هفته سوم:

تیم بازی امتیاز
۱ رئال مادرید ۳ ۷ ۹
۲ سویا ۳ ۳ ۷
۳ اسپورتینگ گیخون ۳ ۲ ۷
۴ لاس پالماس ۳ ۵ ۶
۵ بارسلونا ۳ ۴ ۶
۶ ایبار ۳ ۱ ۶
۷ اتلتیکومادرید ۳ ۴ ۵
۸ ویارئال ۳ ۲ ۵
۹ آلاوس ۳ ۱ ۵
۱۰ دپورتیوو لاکرونیا ۳ ۰ ۴
۱۱ لگانس ۳ ۰ ۴
۱۲ رئال سوسیه داد ۳ ۴
۱۳ بتیس ۳ ۴
۱۴ اتلتیک بیلبائو ۳ ۳
۱۵ اسپانیول ۳ ۲
۱۶ مالاگا ۳ ۲
۱۷ گرانادا ۳ ۱
۱۸ اوساسونا ۳ ۱
۱۹ والنسیا ۳ ۰
۲۰ سلتاویگو ۳ ۰