مرجع خبری رئال مادرید: لیگ قهرمانان 2016-17 این سه شنبه آغاز می شود و تیم های بزرگ سرتاسر اروپا راه خود را به سوی افتخاری بزرگ آغاز می کنند. در هفته ی اول این رقابت ها هم شاهد بازی های جذابی خواهیم بود. آرسنال با پی اس جی بازی خواهد کرد و یووه به مصاف سویا می رود. من سیتی بدشانس هم مانند سال های پیش قرعه ی سختی دارد و در اولین بازی با مونشن گلادباخ رو در رو می شود.

بازی پی اس وی و اتلتیکو مادرید هم تکرار نبرد تماشایی آن ها در فصل گذشته است. رئال مادرید میزبان اسپورتینگ است و سلتیک و بارسا و همچنین تاتنهام و موناکو هم به مصاف یکدیگر می روند.

برنامه ی بازی های این هفته

بارسلونا سلتیک
بازل لودوگورتس
بایرن مونیخ روستوف
بنفیکا بشیکتاش
دینامو کیف ناپولی
پاری سن ژرمن آرسنال
منچستر سیتی بوروسیا مونشن گلادباخ
پی اس وی آیندهوون اتلتیکو مادرید
بایر لورکوزن زسکا مسکو
تاتنهام هاتسپرز آ اس موناکو
رئال مادرید اسپورتینگ لیسبون
لژیا ورشو بوروسیا دورتموند
المپیک لیون دینامو زاگرب
سویا یوونتوس
کلوب بروژ لستر سیتی
اف سی پورتو اف سی کپنهاگن

زمان بازی های دور گروهی

دور اول بازی های مرحله ی گروهی 13-14 سپتامبر
دور دوم بازی های مرحله ی گروهی 27-28 سپتامبر
دور سوم بازی های مرحله ی گروهی 18-19 اکتبر
دور چهارم بازی های مرحله ی گروهی 01-02 نوامبر
دور پنجم بازی های مرحله ی گروهی 22-23 نوامبر
دور ششم بازی های مرحله ی گروهی 06-07 دسامبر

Real Madrid v Borussia Dortmund - UEFA Champions League Semi Final: Second Leg

رقابت ها با یک انفجار شروع می شود و آرسنال به جدال پاریس می رود تا راهی طولانی را در گروه سخت خود آغاز کنند. بازل غول کش و لودوگورتس هم در گروه 1 همراه با آرسنال و پی اس جی بازی می کنند.

احتمالا پی اس جی تیم اول این گروه شود اما پاریزین ها لوشامپیونه را با فرم همیشگی خود آغاز نکردند و پیروزی سختی در مقابل باستیا و شکستی تلخ مقابل موناکو کسب کردند. پی اس جی با امری کم کم دارد خود را پیدا می کند و با فلسفه ی امری آشنا می شود البته آن ها ستاره ی فصل پیش خود زلاتان را از دست داده و در فاز هجومی به مشکل خورده اند.

آرسن ونگر از فرم پی اس جی در لوشامپیونه بدش نمی آید.. #UCL

-بلیچر ریپورت بریتانیا br_uk September 9, 2016@

بارسا نیازمند پیروزی است بخصوص بعد از شکست بد آن ها در مقابل آلاوز. انریکه حریف را دست کم گرفت و مسی و سوارز و اینیستا را بر روی نیمکت گذاشت و بهای آن را نیز پرداخت. از آنسو سلتیک فرمی عالی دارد و 5-1 رنجرز را در هم کوبیدند. یاران برندان راجرز امید زیادی در نیوکمپ دارند.

پیروزی آن ها مقابل رنجرز بسیار احساسی بود و البته اگر چنین بازی را در نیوکمپ به نمایش بگذارند می توانند شگفتی هفته ی اول شوند. بارسا تلاش دارد تا پیامی به هواداران بدهد تا بدانند وضعیت بارسلونا بد نیست و شکست آن ها از آلاوز اتفاقی بوده است.

 سلتیک 5 رنجرز 1. برندان راجرز همین الان… #OldFirmhttps://t.co/0PCQrpdkLe

-بنچ وارمرز bewarmers September 10, 2016@

در ایتالیا یوونتوس هم تلاش دارد پیامی متفاوت به هواداران دهد. آن ها آخرین بازی خود در مقابل سویا شکست خوردند تا در دور بعدی رقابت ها به بایرن بخورند و از دور رقابت ها کنار بروند. خیلی ها باور دارند که یوونتوس شانس زیادی برای کسب اسکودتو دارد و البته باور آن ها بعد از گذراندن پنجره ی نقل و انتقالاتی موفق بیشتر شد. آن ها پیانیچ و هیگواین را جذب کردند و هر دو در مقابل ساسولو گل زنی کردند.

سویا امری را از دست داد و 4 گل در هفته ی اول رقابت ها را از اسپانیول خورد و دفاع آن ها زیر سوال رفت اما آن ها با عملکرد خوب در خط حمله بازی را بردند و جدال آن ها در برابر بیانکونری قطعا جذاب خواهد بود.

emery

موناکو امسال بیش از پیش به کسب قهرمانی امیدوار است و آن ها پیروزی خوبی مقابل حریف همیشگی خود پاری سن ژرمن به دست آوردند و از 4 بازی خود در لوشامپیونه 10 امتیاز دشت کرده اند و به مصاف تاتنهامی می رود که فصل پیش یکی از بهترین فصول خود را گذراند و از همیشه به قهرمانی نزدیک تر بود آن ها با کسب 8 امتیاز از 4 بازی رده ی چهارم لیگ جزیره را در اختیار دارند.

قرعه ی آسان لستر قهرمان فصل گذشته ی جزیره آن ها را امیدوار کرده است اما با وجود قرعه ای بسیار آسان عملکرد آن ها در جزیره آنقدر متزلزل بوده که صعودشان قطعی نباشد آن ها از 4 بازی 4 امتیاز کسب کرده اند و در هفته ی گذشته 4-1 از لیورپول شکست خوردند.

منبع: بلیچر ریپورت