مرجع خبری رئال مادرید : دنیس چریشف، مهاجم روس برای اولین بار می تواند در مقابل رئال مادرید بازی کند. محصول آکادمی رئال می گوید :” در ویارئال خوشحالم و می خواهم سالها در این جا بمونم. در برنابئو فقط به دنبال برد تیمم خواهم بود. بازگشت به برنابئو خاص است. از 10-11 سالگی بازیهای رئال را در برنابئو تماشا می کردم اما حالا هدفم کسب سه امتیاز است.”

چریشف که سال گذشته پس از حضور در سویا، ویارئال و والنسیا به رئال برگشت اما نتوانست بازی کند گفت :” جدا شدنم از رئال به آن خوبی که می خواستم نبود. همیشه سخت تلاش کردم و بهترین عملکردم را داشتم. گاهی موفق می شوی گاهی نه. فوتبال همین است و اتفاقات متفاوتی ممکن است رخ بدهد. به این که بازیکن رئال بوده ام افتخار می کنم. رئال چیزهای خوبی به من داده است.”

وی افزود :” زیدان همیشه با من صادق بود. از او متشکرم. قتریبا هر روز صحبت می کردیم و از من  حمایت می کرد. به من گفت که اگر بمانم رویم حساب می کند و اگر بروم هم تصمیمم را درک می کند.  او در مدتی کم چمپیونزلیگ را برد. زیدان به تیم آرامش داد و شایسته تحسین است.”

چریشف در مورد بازیکنان رئال صحبت کرد:” کارواخال دوست من است اما درون زمین رفاقت وجود ندارد. پس از بازی با هم صحبت می کنیم اما درون زمین هر کسی از تیم خودش دفاع می کند. لوکا مودریچ هم بازیکن محبوب من است. کیفیت بی نظیری دارد. فکر کنم در لیست نیست و این خبر خوبی برای ویارئال است.”