مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید زیدان پس از کسب شانزده پیروزی پیاپی در لالیگا در شبی که گونزالس، داور بازی قضاوتی وحشتناک داشت در مقابل ویارئال تن به تساوی داد.

رئال در کل بازی علیرغم نداشتن بازیکنان مهمی مثل په په و مودریچ تیم برتر میدان بود. ویارئال کلا به جز یکی دو موقعیت که توسط کاسیا دفع شد هیچ حرفی برای گفتن نداشت و تک گل این تیم هم روی پنالتی به ثمر رسید که توسط داور به آنها کادو داده شده بود آن هم به خاطر هند سرجیو راموس بیرون محوطه جریمه. در نقطه مقابل حداقل دو پنالتی رئال مادرید توسط داور بازی دیده نشد تا مشخص شود که تنها کسی که می تواند ترمز زیزو را بکشد داور است.

رئال مادرید در مجموع عملکرد خوبی داشت اما نکته عجیب این بود که بدترین بازیکنان رئال  سه عضو بی بی سی بودند. سه بازیکنی که زیدان در جمله ای عجیب گفته که همیشه در ترکیبش فیکس هستند حتی اگر بد باشند. بنزما در کل فصل یک بازی قابل قبول هم نداشته و موراتا چند سر و گردن از او بالاتر بوده اما همچنان فیکس است. حضور لوکاس و موراتا به جای بیل و بنزما بازی را کاملا متحول کرد. نکته ای که نشان می دهد زیدان باید تفکراتش را عوض کند و شایسته سالاری را به جای نام سالاری مورد استفاده قرار دهد.

به هر صورت رئال مادرید زیدان فوق العاده بوده است. بعد از 16 برد پیاپی در لالیگا یک تساوی چندان هم نتیجه بدی نیست. به خصوص که این تساوی رئال را حداقل این هفته قطعا صدرنشین نگه می دارد. نباید فراموش کرد که زیدان با این نتایج حتی در حالی که یک سال از مربیگریش هم نگذشته موفق تر از سیمئونه و انریکه بوده است.

آسنخو ، دروازه بان ویارئال در این بازی خارق العاده ظاهر شد و بارها جلوی حملات رئالی ها را گرفت. مصدومیت مارسلو هم زهر رئال را در مقابل زیردریایی های زرد که بسیار بسته بازی می کردند کم کرد. به هر صورت تیم زیدان حالا باید تمرکزش را روی بازی بعدی مقابل لاس پالماس بگذارد.