مرجع خبری رئال مادرید : برند شوستر، هافبک اسبق رئال، اتلتیکو و بارسلونا گفت :” رئال و اتلتیکو شرایط بدی ندارند. با تساوی در یک بازی اتفاقی نمی افتد. اتلتیکو یک امتیاز خوب برای بارسلونا گرفت و رئال مادرید ممکن است در برخی بازیها امتیاز بدهد. در آغاز فصل این شرایط قابل پیش بینی بود. آنها می توانند در بازی بعدی شرایط را عوض کنند. برای لالیگا و همه بهتر است تا تیمهای بزرگ امتیاز بدهند.”

وی افزود :” هر تیمی ویژگی های خاص خودش را دارد. در هر سه باشگاه شرایط خوبی داشتم. وقتی که جوان بودم هشت سال در رئال بازی کردم . در رئال دو سال بازی کردم و در اتلتیکو سه سال. در هر سه باشگاه دوستان خوبی دارم.”

شوستر در مورد خط هافبک رئال گفت :” رئال خط هافبک توانمندی دارد.مودریچ و کروس بسیار کیفیت هستند و قدرت رهبری خوبی دارند. آنها در تیمهای ملی هم نقش مهمی دارند و می توانند گروه را مدیریت کنند. آنها با کیفیت و شخصیتی که دارند می توانند خیلی موثر باشند. کاسمیرو خیلی جوان است و باید چیزهایی یاد بگیرد اما به جلو حرکت می کند. اگر به یادگیری ادامه دهد و ثبات داشته باشد می تواند امرسون جدید باشد. ثبات برای پیشرفت کلیدی است.”