مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید مقابل لاس پالماس در حالی که از نظر تاکتیکی مشکلات زیادی داشت در غیاب کاسمیرو و مارسلو تن به تساوی دو بر دو داد.

رئال مادرید زیدان مثل رئال آنچلوتی دارد قربانی مصدومانی می شود که جایگزین ندارند. در کل تابستان رسانه ها و هواداران فریاد زدند که مارسلو و کاسمیرو جانشینی ندارند اما پرز برای دومین بار از یک سوراخ گزیده شد تا رئال با دومین تقابل مقابل یک تیم زردپوش در سه روز اخیر وارد بحران شود. بدین ترتیب اگر رئال نتواند سومین زردپوش یعنی دورتموند را شکست دهد همان طور که رئال آنچلوتی پس از رکوردشکنی و کسب 22 برد پیاپی رو به نابودی رفت، تیم زیدان هم وارد بحرانی عجیب می شود. همان طور که رئال آنچلوتی چوب فروش ژابی و نداشتن جایگزین در زمان مصدومیت مودریچ را خورد حالا رئال بدون کاسمیرو و مارسلو وارد بحران شده است.

رئال همچنان با 14 امتیاز یعنی یک امتیاز بیش از بارسلونا صدرنشین لالیگاست اما تیم در این فصل به استثنای بازی مقابل سوسیه داد هرگز دلپسند بازی نکرده است. تفاوت این جاست که رئال قبلا با کاسمیرو بازی را جمع می کرد و حتی وقتی خوب بازی نمی کرد هم بازی را کنترل می کرد اما مصدومیت هافبک برزیلی اوضاع را وخیم کرده است. زیدان در کل تابستان فرصت داشت تا کانته یا موسی سیسوکو را بخرد اما نه او و نه پرز اصراری به خرید یک جایگزین برای مارسلو نداشتند تا رئال در چهار روز چهار امتیاز مهم را در کورس لالیگا از دست بدهد.

دو گل رئال در این بازی روی دو ریباند به ثمر رسید. آسنسیو روی ریباند شوت ناچو و بنزما روی ریباند شوت رونالدو گلزنی کردند اما رئال در خط دفاعی شکننده بود. هر چند که کاسیا در رئال بد نبوده اما نشانه ای از معجزات فصل گذشته ناواس را ندارد. مسلما بازگشت کیلور می تواند اعتماد به نفس را به خط دفاعی به خصوص واران و راموس که امسال افتضاح بوده اند برگرداند.

رئال بدون کاسمیرو توپ و میدان را به لاس پالماس واگذار کرده بود و به نظر می رسد که در یک ماه آینده نبود این بازیکن به رئال ضربه بزند. زیدان فصل گذشته با حضور کاسمیرو یک تیم بحران زده را به قهرمان اروپا تبدیل کرد. حالا نوبت اوست که نشان دهد چه توانایی هایی دارد و آیا بدون هافبک برزیلی هم حرفی برای گفتن دارد یا نه.

به هر صورت این آشی است که زیدان و پرز پخته اند. تیمی که هافبک دفاعی و دفاع چپ ذخیره ندارد و مشخص نیست که چرا رئال در تابستان که باید به فکر ترمیم مشکلاتش می بود این گونه با بی خیالی ماجرا را طی کرد و حالا باید چوبش را بخورد.