مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان در مورد توقف مقابل لاس پالماس صحبت کرد.

تساوی:”همین است. گاهی در فوتبال ممکن است موقعیت داشته باشی اما کافی نیست. باید تا آخرین لحظه بجنگیم و وقتی در یک بازی مشکل این قدر راحت در پایان گل می خوری مشکل است. به بازی تیم فکر می کنم. مقابل ویارئال در نیمه اول بد بودیم اما امروز از ابتدا تا پایان خوب بودیم. وقتی دو  گل می خوری یعنی همه چیز عالی نیست. دو امتیاز از دست رفت اما به تلاش ادامه می دهیم.”

بازی کردن با چهار مهاجم :” بنزماو موراتا می توانند کنار هم بازی کنند. می توانیم با دو مهاجم و چهار هافبک بازی کنیم. آسنسیو خارج شد و کریم وارد شد. بنزما گل زد اما در فوتبال باید تا اخرین لحظه دقت داشته باشی. باید صحنه گل را آنالیز کنم. دوست ندارم گل بخوریم.”

تعویض رونالدو:”سه شنبه بازی داشتیم و او هر از گاهی باید استراحت کند. خوب بازی می کند. باید انتخاب می کردم و تصمیم گرفتم امشب با کفر سه شنبه استراحت کند. عصبانیتش ؟ نه سوء تفاهم شده. مسلما دوست دارد همیشه بازی کند اما باید به بازیکنانم علی الخصوص رونالدو فکر کنم. سه شنبه بازی داریم و هر از گاهی باید تعویض شود.هیچ چیز برای ما عوض نمی شود.”

گل دوم لاس پالماس:”باید آنالیز می کردیم. فقدان تمرکز اثرگذار است. باید صحنه گل را ببینم اما انتقادی وجود ندارد. 90 دقیقه تلاشمان را کردیم. هر اتفاقی در فوتبال می تواند رخ دهد. وقتی در دقایق پایانی می بریم خوشحال می شویم. حالا هم انتقادی نیست. باید استراحت کنیم. سه شنبه بازی داریم.”

عدم جدیت :” مشکل این نبود. تا آخرین لحظه بازی را کنترل کردیم و در هر دو نیمه موقعیت هایی داشتیم. این طور نبود که عطش نداشته باشیم. شروع خوبی داشتیم و پرس کردیم. بازی دلخواه خود را داشتیم و دو گل زدیم. ببینیم چه می شود اما از بازی تیم راضی هستم. باید از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم. بازی را تحت کنترل داشتیم اما با کنترل نمی توان بازی را برد. اگر گل دوم را پیش از دریافت گل تساوی می زدیم بازی عوض می شد. گل تساوی را زدند. اتفاقات پایان بازی به کل تیم مربوط است. لاس پالماس همیشه به دنبال فوتبال زیباست. حریف خوبی هستند.”