مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در 64 بازی تاریخش مقابل لاس پالماس 167 گل زده و 57 گل خورده است. رئال دیروز چهاردهمین تساوی تاریخش مقابل لاس پالماس را ثبت کرد. رئال از ده بازی اخیرش مقابل لاس پالماس در لالیگا هشت تا را برده ، یکی را باخته و یکی را مساوی کرده است. رئال در پانزده بازی اخیرش مقابل لاس پالماس همیشه حداقل یک گل زده است.

رئال پس از 9 برد پیاپی در خارج از خانه در لالیگا بالاخره متوقف شد. تیم زدیان از سه بازی خارج خانه اش در لالیگای امسال دو تا را برده و یکی را مساوی کرده است. البته با زیدان رئال همچنان در خارج از خانه در لالیگا مشکل دارد.

رئال مادرید پس از شش هفته در لالیگا 14 امتیاز کسب کرده است و فعلا صدرنشین بی شکست است اما سایه رقبا را روی سرش حس می کند. رئال همچنین پس از چهار هفته گل نخوردن در خارج از خانه بالاخره دروازه اش باز شد تا از ثبت یک رکورد باز بماند.

زیزو که در دوران بازی سابقه شکست چهار بر دو در زمین لاس پالماس را داشت این بار هم دو امتیاز مهم را در گرن کاناریا از دست داد. از سویی کیکه ستین ، سرمربی لاس پالماس طلسم شکنی کرد و بالاخره مقابل رئال توانست امتیاز بگیرد. لاس پالماس از زمان شکست پارسال در لالیگا دیگر در خانه نباخته بود که این روند شب گذشته هم تداوم یافت.