مرجع خبری رئال مادرید : سرود چمپیونزلیگ، بورسیا دورتموند را بیدار کرد. پس از شکست در لیگ مقابل لایپزیگ کوچک، دورتموند بیدار شد و در چهار بازی اخیر پیروز شد. تیم توخل در این چهار بازی 20 گل زد و دو گل خورد تا لژیا ورشو، دارمشتات، ولفسبورگ و فرایبورگ را در هم بکوبد. رئال مادرید در مقابل لاس پالماس و ویارئال تن به تساوی داد تا هواداران دورتموند نسبت به شکست رئال از هر زمان دیگری امیدوار باشند.

صفحه توئیتر دورتموند دیروز به دو تساوی رئال مقابل تیمهای زردپوش کنایه زد. حتی یورگن کوهلر، اسطوره دورتموند اخیرا گفته است:”رئال در بهترین شرایط خود نیست و مطمئنم که در دورتموند کاری از دستشان بر نمی آید.”

دورتمون بوندسلیگا را خوب شروع کرده و فعلا در رده دوم است اما سه امتیاز از بایرن کم دارند. دورتموند می داند که جنگیدن برای بوندسلیگا مشکل است اما نا امید نمی شوند. حالا سعی می کنند از شرایط لذت ببرند. رویس، ستاره این تیم البته همچنان مصدوم است و برنگشته است.

توخل به خوبی توانسته که خلاء کلوپ را پر کند. این مربی شخصا خود را طرفدار سبک گواردیولا خوانده است . در این تابستان هوملس، مخیتاریان و گوندوگان جدا شدند اما سبک تیم عوض نشد.دورتموند اما صد میلیون یورو هزینه کرد تا گوتزه به خانه برگردد و شورله، دمبله و بارترا به تیم اضافه شوند. حالا در بهترین شرایطخ ود به مصاف رئال می روند.بلیط ها تمام شده است. اوبامیانگ مصدومیت دارد و حضور بارترا مشخص نیست. شاهین دو سال است که مصدوم است اما رئال در هفت  بازی اخیرش در زمین دورتموند دو  شکست و یک  تساوی نصیبش شده است.