مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل دورتموند شرکت کرد.

خشم رونالدو:”همه چیز عادی است. خشم رونالدو صرفا متعلق به رونالدو نیست. همه بازیکنان از خروج از زمین عصبی می شوند. به بازی فردا فکر می کنیم. جنجال های رسانه ای را درک می کنیم اما چاره ای نیست. تصمیمی را گرفتم که به صلاح بازیکن بود و چیزی عوض نشده است. به جای بازی فردا اکنون بیشتر در مورد لاس پالماس صحبت می شود. باید با آن کنار بیاید. من احمق نیستم و رونالدو باهوش است. هر دو هدف یکسانی داریم. دلیلی ندارد در مورد مسائل دیگر صحبت کنم.”

دروازه:”فردا مشخص می شود کیلور بازی می کند یا کاسیا. فعلا جواب نمی دهم. هر از گاهی با این دو صحبت می کنم و نظرم را می دانند. ببینیم در جریان بازیها چه می شود. مهم این است که هر دو همین طور آماده باشند و با روبن یانیز دروازه بان سوم تمرین کنند. دوست دارم با همه بازیکنان صحبت کنم و بعد از آن تصمیم بگیرم اما همه آرام هستند.”
بازیهای خوب:”بازی به بازی حرکت می کنیم و شرایط خوبی داریم. فردا چیزی عوض نمی شود. می دانیم کجا و مقابل چه تیمی بازی می کنیم اما ما رئال مادرید هستیم و تلاش می کنیم برنده شویم. هر بازی شرایط متفاوتی دارد. بازی مشکلی مثل همه بازیها در پیش است اما سعی می کنیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم. همیشه به دنبال بازی کردن هستیم و امیدواریم بازی خوبی در پیش باشد. تردیدی ایجاد نشده است. ممکن است گاهی امتیاز بدهیم. مهم این است که بدانیم چه کار می کنیم و از تلاش دست نکشیم. تیم آماده است. هیچ کس دوست ندارد در دو بازی چهار امتیاز بدهد اما فوتبال همین است. گاهی بهتر است گوشمالی شوی و به تلاش ادامه بدهی.”
دفاع و حمله:”نگران نیستم. می توان بهتر شد. وقتی موقعیت داری می توانی گلهای بیشتری بزنی. وقتی دو گل می خوری معلوم است که مشکلاتی داری اما مشکل از دفاع نیست از کل تیم است. به خصوص وقتی بازی تحت کنترل است. بازی شنبه را کنترل کردیم اما تا زمانی که داور سوت پایان را بزند هیچ چیز تمام شده نیست. همه شرایط را تحت کنترل داریم.”

سبک دورتموند:”بازی نزدیکی خواهد بود. بازیکنان جوانی دارند که عالی بازی می کنند. تغییراتی داشته اند اما فلسفه شان عوض نشده است. ما دوست داریم بازی کنیم و لذت ببریم.”

کاسمیرو و ماکله له:” مقایسه کردن را دوست ندارم. هر کسی کار خودش را می کند. کاسمیرو بازیکن مهمی است اما نمی توان مصدومیت ها را کنترل کرد. نمی توان بیشتر در مورد کاسی صحبت کرد. امیدواریم که به زودی برگردد اما باید کنار بیاییم و بازیکنان خوبی داریم که از پس این مشکل بر بیاییم. بازیکنی مشابه او نداریم اما با بازیکنی متفاوت جبران خواهیم کرد.”

دمبله :” می دانم که بازیکن خوب و جدیدی در باشگاهش است. مدتهاست او را می شناسم چرا که فرانسوی است. برایم شگفت انگیز نیست. بازیکن خوبی است وفردا آماده و حواس جمع خواهد بود.”

چرخش ها:”هر اتفاقی امکان پذیر است. چرخش نظر من است چرا که وقتی یک بازیکن کلا در یک بازی به میدان نمی رود آماده نیست. در نقطه مقابل وقتی از سیستم چرخشی استفاده می کنی و بازیکنی همیشه در ذهنش به بازی کردن فکر می کند سرحال تر است. به همین خاطر چرخش ها مهم است. من احمق نیستم و مسلما قرار نیست چیزی را اختراع کنم. تفکرات مشخصی دارم. سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و شاید سه بازیکن را عوض کنم. این سبک مورد استفاده من خواهد  بود.”

بدون جانشین کاسمیرو:”هیچ کاری از دست ما بر نمی آید. در ابتدا مارکوس یورنته را داشتیم که می توانست جای کاسمیرو را پر کند. باشگاه تصمیم گرفت که برود و 30-40 بازی انجام بدهد. شاید سبکمان را عوض کنیم. در پیش فصل گاهی با دو مهاجم بازی می کردیم . برای مارسلو هم کوئنت رائو را داریم. ناچو هم خوب کار می کند اما کوئنت رائو ذخیره اصلی است. کیلور و کوئنت رائو کاملا آماده 90 دقیقه بازی کردن هستند. در بازیها می توانیم سبکمان را عوض کنیم. باید دید چه کار می کنیم. سیستم زیاد مهم نیست. بازیکنان مهم هستند.”