مرجع خبری رئال مادرید : کروس پیش از بازی با دورتموند با رسانه ها صحبت کرد.

خشم رونالدو:”فقط داستان ها باقی مانده اند. تقریبا غیرممکن است که یک بازیکن 60 بازی داشته باشد. هر کسی بازی های خوب یا بد دارد و مربی تصمیم می گیرد که تغییر ایجاد کند یا نه. او آماده بازی فرداست.”

کاسمیرو:” کاسمیرو بنیانی اساسی در تیم است و به ما خیلی کمک کرده است. نقش مهمی در بازیها دارد. مصدوماست اما چیزی برای ما عوض نشده است. می خواهیم تفکر فوتبالی خود را حفظ کنیم. می خواهیم با توپ بازی کنیم و جای کاسمیرو را پر کنیم.  در بازیهای اخیر تلاش خود را انجام دادیم. نتیجه نگرفتیم اما بازی خوبی داشتیم.”

سبک  دورتموند:”برنامه مشخصی دارند. ببینیم چه کسی می برد اما واکنش مشخصی داریم. آنها سعی می کنند جدیت داشته باشند. سبک مشخصی دارند. به دنبال حفظ توپ هستند . ما هم همین طور . امیدواریم که موفق شویم و این آزمون خوبی برای ماست تا تلاش کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.”

اسپانیا بالاتر از آلمان:”مقابل شالکه و ولفسبورگ باختیم. در نهایت چمپیونزلیگ را بردیم. دوئل های اسپانیایی ها مقابل آلمانی ها بازیهای خوبی است. در کنار انگلیس بهترین لیگ های دنیا همین ها هستند. فوتبال اسپانیا در حال حاضر شرایط بهتری دارد.”

خاطراتش از دورتموند:”برخی از بازیکنانشان دو سه سال است که حضور دارند. در موردشان چیزی نمی توان گفت. من با بایرن مقابلشان بازی کردم و سابقه برد و باخت را دارم اما بازی مشکلی است. در اسپانیا هم فوتبال آلمان را دنبال می کنند و آنها دومین تیم برتر آلمان هستند. تلاش می کنیم که نتایج اخیر را عوض کنیم.”

شرایط ترکیب:”بازی قبلی را فراموش کردیم. آماده سازی بدنی خوبی داشتیم. نمی توان گفت که تیم شرایط بدنی خوبی ندارد. زیدان ، پینتوس را استخدام کرد و تا پایان فصل شرایط بدنی مشخص می شود. پارسال خوب بودیم. دومین بازی چمپیونزلیگ را داریم و می خواهیم آماده باشیم.”