مرجع خبری رئال مادرید : توماس توخل، سرمربی دورتموند در مورد تقابل با رئال و غیبت کاسمیرو گفت :” دو بازی اخیر رئال را بدون در نظر گرفتن نتیجه و صرفا بر اساس تلاشی که داشتند ارزیابی می کنیم. نمی دانم غیبت کاسمیرو چه تاثیری می گذارد اما او هم مثل شش بازیکن دیگری که جلوی مدافعین هستند مهم است. می دود و به تیم کمک می کند. می دانیم که مصدوم است اما گاهی درمان های شگفت انگیز رخ می دهند.”

بارترا، اومبانگ و شورله:” همه امروز بدون مشکل تمرین کردند و فکر می کنم آماده بابازی باشند. نیازی نیست گوئریرو اطلاعاتی در مورد رونالدو به من بدهد. همه می دانیم چه کیفیتی دارد و دفاع کردن مقابل رونالدو، بیل، موراتا و بنزما مشکل است. کیفیت بالایی دارند. باید مراقب باشیم و با نظم بازی کنیم. مهم است که تملک توپ را داشته باشیم تا خوب دفاع کنیم.”

رونالدو:” گفتن این که رونالدو آماده نیست آسان است. اما چه کسی این را گفته ؟ مطمئنیم که فردا آماده نخواهد بود؟ پشت این بحث باید جواب روشنی وجود داشته باشد. رونالدو یکی از بهترین های دنیاست. یک برنده است که در هر لحظه می تواند به تیم کمک کند. امیدواریم بهترین عملکردش را داشته باشد. آماده دیدن یک رونالدویآماده هستیم. بازیکنان بهترین شب هایشان را در چمپیونزلیگ دارند.”