مرجع خبری رئال مادرید : مثلث خط حمله رئال موسوم به بی بی سی زیاد کنار هم فیکس نبوده اند. مثلا آنها در سه فصل اخیر فقط 17 بار از 38 بازی چمپیونزلیگی کنار هم بازی کردند.

رئال در این 17 بازی ده برد، پنج تساوی و دو شکست نصیبش شد و آمار 58.8 درصد برد را داشت. رئال مادرید بدون آنها 18 برد ، یک تساوی و دو شکست داشت و به آمار 85.71 درصد پیروزی رسید. در حقیقت وقتی رئال بدون این مثلث در ترکیبش در چمپیونزلیگ بازی کرده آمارش بهتر است.

رئال با حضور این سه در ترکیب اصلی در بازیهای لیگ قهرمانان 40 گل زده که 30 تایش توسط این سه تا به ثمر رسیده است. در هفده حضور این مثلث فقط دو تیم توانستند رئال را شکست دهند : یکی شالکه در فصل 15-14 با نتیجه چهار بر سه و دیگری ولفسبورگ در فصل گذشته با نتیجه دو بر صفر.

مثلث بی بی سی در هشت بازی اول فصل فقط شش گل زده که آمار ضعیفی است. هر کدام از اعضای این مثلث یعنی بیل ، بنزما و رونالدو سه گل زده اند.فصل گذشته این سه در هشت بازی اول فصل 18 گل زده بودند : رونالدو ده تا ، بنزما شش تا و بیل دو تا. دو فصل قبل این مثلث در هشت بازی اول چهارده گل زده بود : هشت تا رونالدو، چهار تا بیل و دو تا بنزما و در فصل اول حضور این سه در رئال مادرید، این مثلث 15 گل زده بود : دوازده تا رونالدو ، دو تا کریم و یکی بیل..