مرجع خبری رئال مادرید : گونزالو کاسترو در بورسیا دورتموند نقشی کلیدی داشته است. بازیکن آلمانی یکی از هافبک های فیکس توخل است. این بازیکن در همه بازیهای این فصل حضور داشته که سه گل زده ، پنج پاس گل داده و دو بار بهترین بازیکن میدان شده است.

این بازیکن پس از شکل گرفتن در بایر لورکوزن در حال حاضر هافبک فیکس دورتموند در کنار توخل است. او توان بازی در پست هافبک راست ، دفاع کناری و هافبک هجومی را دارد. کاسترو بازیکنی است که پخته تر شده و از شرایط بازیها لذت می برد. گونزالو در مورد بازی امروز می گوید :” جزئیات این بازی را تعیین می کنند. مثل ضد حمله ها. باید مراقب ضد حملات رئال و حرکات رونالدو باشیم. مسلما البته دورتموند هم به ما احترام می گذارد.”

پدر و مادر کاسترو البته اسپانیایی هستند. خودش به خوبی اسپانیایی صحبت می کند ، سبک بازی بارسا را تحسین می کند و لالیگا را زیاد می بیند. او در سال 2005 با پیشنهاد تیمهای ملی آلمان و اسپانیا مواجه شد و حتی در رده زیر 19 سال برای اسپانیا بازی کرد اما در نهایت با نظر رودی فولر به تیم بزرگسالان آلمان ملحق شد و پنج بازی ملی داشت.کاسترو حالا ستاره دورتموند شده است و خودش می گوید که انرژی فوق العاده ای دارد.