مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا در سخت ترین بازی مرحله گروهی در مقابل دورتموند به تساوی دو بر دو رضایت داد.

رئال در این بازی از دو دیدار قبلی بهتر بازی کرد اما مشکل اصلی را باید در تاکید عجیب زیدان به استفاده از بنزما دانست. بازیکنی که دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و می توان گفت که از بدترین های میدان بود اما 89 دقیقه بازی کرد. موراتا که در این فصل هر زمان که بازی کرده با تمام وجود به میدان رفته مسلما حق دارد که از تبعیض عجیبی که زیدان در موردش قائل می شود دلسرد شود. از سویی کاپیتان راموس در فصلی که سه گل زده از نظر دفاعی که وظیفه اصلی اش است بدترین عملکرد را داشته است. او روی گل اول دورتموند خطای بی دلیلی را مرتکب شد و در طول بازی شانس آورد که کلاتنبرگ با او مهربان بود و چندین و چند بار اخراجش نکرد. راموس حتی سایه ای از فصل دسیما هم نیست و با این عملکرد و البته جبران مافات واران با بازی درخشان در وستفالن و گلش در منطقی ترین حالت باید در  بازیهای آتی شاهد فیکس شدن زوج واران و په په باشد.

کیلور ناواس ، دروازه بان کاستاریکایی در حالی که پس از چهار ماه در ترکیب اصلی رئال قرار گرفته بود روی گل اول اشتباه مرگباری مرتکب شد اما با چند واکنش عالی و کیلور ناواسی در نیمه دوم  اشتباهش را جبران کرد.

نکته مهم این بازی این بود که ژرمن های مغرور در کل هفته کری می خواندند و خود را برنده میدان می دانستند  و رونالدو را مسخره می کردند اما کریستیانو با درخشش در طول بازی و نقش داشتن روی هر دو گل پاسخ خوبی به آنها داد. البته ژرمن ها در این بازی شانس آوردند که مساوی کردند و مسلما به همین نتیجه هم افتخار می کنند.

نکته دیگر این بود که باز هم خلاء کاسمیرو حس شد. رئال بدون هافبک برزیلی در فاز دفاعی افتضاح است و همچنان سوال این جاست : چرا رئال در کل تابستان حتی یک هافبک دفاعی ذخیره برای کاسمیرو نخرید آن هم در حالی که گزینه هایی مثل سیسوکو و کانته کاملا آماده بودند؟!

1-0 : روی یک حرکت عالی تیمی که از مودریچ آغاز شد و با بنزما، خامس، بیل و رونالدو ادامه یافت گل اول به ثمر رسید.

1-1 : روی کاشته گوئریرو، ناواس یک دفع اشتباه داشت. توپ به واران خورد و به سمت دروازه رئال برگشت تا اوبامیانگ روی خط دروازه گلزنی کند.

2-1: روی ارسال عالی رونالدو ، شوت بنزما تیرک خورد و واران روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

2-2: روی اشتباهات خط دفاعی، توپ جلوی پای بازیکن دورتموند افتاد تا شوتی محکم را به طاق دروازه ناواس بچسباند.