مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد توقف مقابل دورتموند گفت :” ناراحتم. همه کار کردیم تا پیروز شویم. بازی بی نظیری در دفاع و حمله داشتیم. لیاقتمان بیش از تساوی بود. نتیجه بدی نبود اما این که در فاصله سه دقیقه تا پایان برد دو بر یک با تساوی عوض شود سخت است.”

عدم تمرکز:” امروز بر خلاف بازی با لاس پالماس مشکل از عدم تمرکز نبود. بازی در وستفالن مشکل است. به تلاش ادامه می دهیم. فقط یک گل دیگر می خواستیم. وقتی فاصله فقط یک گل است خیلی شکننده است فوتبال همین است. سه بازی مساوی شد اما به جلو حرکت می کنیم.”

نیمه اول:” کمی اذیت شدیم. دورتموند پرس می کرد. بازی در زمینی مشکل مقابل تیمی مشکل وبد. به بازی خودمان افتخار می کنیم. از همه نظر کامل بودیم. حیف شد چرا که سه بازی است که در دقایق اخر گل می خوریم. این باید عوض شود. وقتی در دقایق آخر مساوی می کنی حس خوبی ندارد. برای بازیکنان با توجه به تلاشی که داشتند مشکل است. بازیک ه میخ واستیم را داشتیم. این سومین بازی است و به خاطر بازیکنان ویران شدم چون لیاقتش را نداشتند.”

تساوی پرتلاش :” مسلما تلاش خوبی داشتیم. در مقابل لاس پالماس تمرکز نداشتیم اما این بار همه کار کردیم. در نیمه اول پس از آن که توپ را از دست دادیم تلاش کردیم اما درون زمین طبیعی است.”خامس:” همان کاری کرد که باید می کرد. موقعیت نداشت اما تلاشش را کرد به خصوص در مقابل ویگل. به دنبال بازی خوب بودیم و خوب دفاع کردیم.”کیلور:”عالی بود. در مجموع خوب بود. چهار ماه بازی نکرده بود. می تواند به تیم کمک کند. روی گل اول بدشانسی آورد.”دلخور نیستی که زودتر تعویض نکردی؟”نه”واران :” عالی است. روی گل بدشانس بود اما بعد از ان گل زود. خوب و حواس جمع است. یک مهاجم سریع مقابلش بود که به خوبی کنترل کرد.”راموس:”فکر نمی کنم که بازی بدی داشته باشد. این حس شماست نه من. از اول تا آخر تلاشمان را کردیم. گاهی در فوتبال دوره های بدی وجود دارند و حالا شرایط ما این گونه است. به جلو حرکت می کنیم. باهوش هستیم، خوب استراحت می کنیم وبه بازی بعدی می اندیشیم.”