مرجع خبری رئال مادرید : در دقیقه دوم بازی رئال و دورتموند اولین صحنه جنجالی بازی رخ داد. سوکراتیس در نزدیکی محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد. نیازی به کارت نداشت و خطا به درستی گرفته شد. در دقیقه 10 این بار رونالدو هند کرد. کلاتن برگ دسید اما هند را غیرعمدی می دانست. داور گفت که برای دفاع از خودش دستش را بالا برده است. اما اشتباه کرد و باید به رونالدو کارت می داد و خطا بیرون محوطه جریمه می گرفت. در دقیقه 12 اوبامیانگ و کیلور با هم برخورد کردند  که اوبامیانگ به علت اعتراض باید کارت زرد می گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول رونالدو در موقعیت آفساید گل زد که به درستی مردود شد.

در نیمه دوم در دقیقه 49 اشملزر تکل خشنی روی پای بیل زد که باید کارت می گرفت. کارت زرد راموس هم در دقیقه 63 درست بود . پای اوبامیانگ را زد. کلاتنبرگ در دقیقه 83 می توانست کارت زرد دوم را به او بدهد. در دقیقه 62 بنزما توسط اشملزر سرنگون شد که باید خطا در بیرون محوطه جریمه گرفته می شد. در دقیقه 67 روی گل دوم واران، بنزما در زمان سانتر رونالدو خطا نکرد. گل سالم بود.

در دقیقه 75 کلاتن برگ اشتباه بزرگی مرتتکب شد. روی ضربه ایستگاهی، کارواخال درون محوطه جریمه اوبامیانگ را هل داد و مرتکب پنالتی شد.  اما داور اشتباه کرد. نکته دیگر این بود که روی گل شورله ، باید خطای اوبامیانگ به علت بازی خطرناک روی کارواخال گرفته می  شد.

اوریزار آزپیتارته