مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی پس از بردن جایزه بازیکن سال فوتبال اروپا صحبت هایی انجام داد.

یک فصل عالی:”شاید پارسال بهترین فصل من بود. از نظر جامها می توان گفت که همین طور است. از زمانی که بازی کردم هر سال فوق العاده بود اما پارسال خاص بود چرا که جام مهمی را برای اولین بار در تاریخ فوتبال بردیم و همچنین با رئال چمپیونزلیگ را بردم. سال خوبی بود اما بیل و گریزمن هم فوق العاده هستند و عالی بازی می کنند. اولین باری بود که یورو را بردیم. همیشه وقتی برای اولین بار دستاوردی داری بی نظیر است. سه بار چمپیونزلیگ را بردم اما همیشه رویایم موفقیت در تیم ملی پرتغال بود. حس متفاوتی داشت. خیلی احساسی بود. به هم تیمی هایم و خانواده ام فکر می کردم چون همه در پرتغال متولد شده بودند. جنون بود. اشکم جاری شده بود. لحظاتسی احساسی را داشتم. همه در یک لحظه رخ داد. بی نظیر بود.”

در پایان بازی  فینال یورو کمک مربی شده بودی … ” در این مورد شوخی نکنید، بحث مربوط به  آینده است!” به مربیگری فکر می کنم. در حال حاضر نمی خواهم مربی باشم تا چند سال دیگر شاید شرایط عوض شود. وضعیت مشکل است. در حال حاضر فقط روی علاقه ام که فوتبال است تمرکز دارم. در آینده نمی دانی چه می شود. در پنج ، شش یا ده سال شاید شرایط عوض شود و مربی شوم.”

انگیزه :” امسال برای من یک چالش است. خیلی ها از من می پرسند که چرا بعد از این همه موفقیت انگیزه دارم اما عاشق فوتبال هستم و می توانم هواداران را خوشحال کنم. سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم، گل بزنم و جام ببرم. هر سال یک چالش است. امسال هم مثل سال های گذشته است. می خواهم به گلزنی ادامه بدهم و تلاشم را می کنم.”

جام جهانی:” یورو را برای اولین بار در تاریخ پرتغال بردیم و می توانیم جام جهانی را ببریم. هم تیمی ها و کشور از ما حمایت می کنند. شانسش را داریم اما سعی می کنیم لذت ببریم. بارها گفته ام که هر اتفاقی در فوتبال امکان پذیر است.”

دو چمپیونزلیگ پیاپی:” می توانیم این کار را انجام دهیم. وقتی در رئال بازی می کنی شانس داری. تیم خوبی داریم و مربی خوبی هم داریم . تجربه سال گذشته را هم حس می کنیم. می دانیم که کار مشکلی داریم و به کمی شانس نیاز داریم. چالش خوبی برای ما و رئال مادرید است. مثبت نگر است و می توانیم دوباره قهرمان شویم.”