مرجع خبری رئال مادرید : زیدان برای اولین بار از زمان نشستنش روی نیمکت رئال در سه بازی پیاپی از بردن عاجز ماند. البته رئال در این فصل هنوز شکست نخورده و بی شکست مانده است. در واقع رئال از بازی با ولفسبورگ به بعد بیست بازی است که شکست نخورده است.

رئال از اکتبر 2012 و شکست مقابل دورتموند به بعد هرگز در مرحله گروهی چمپیونزلیگ شکست نخورده و بدترین نتیجه در این مرحله تساوی مثل دیشب بوده است.رئال در تاریخش شش بار در وستفالن بازی کرده که حاصلش سه تساوی و سه شکست بوده و هرگز پیروز نشده است.

دورتموند در حالی مقابل رئال بازی کرد که در چهار بازی اخیرش بیست گل زده بود. برخی تصور می کردند که رئال در این بازی در غیاب کاسمیرو و مارسلو گلباران می شود اما رئال مردانه جنگید و تا آخرین لحظه دوام آورد. دورتموند چهار بازی اخیرش مقابل اسپانیایی ها در وستفالن را برده بود اما این بار ناکام ماند. رئال در تاریخش ده بار با دورتموند بازی کرده که حاصلش چهار برد، سه تساوی و سه شکست بوده است. از سویی رئال چهارده گل زده و دوازده گل خورده است.

کروس و کارواخال در این بازی تلاش کردند تا خاطرات بدشان از بازی مقابل دورتموند در زمان حضور در بوندسلیگا را پاک کنند اما چندان موفق نبودند.