مرجع خبری رئال مادرید : آمار دروغ نمی گویند. با حضور کاسمیرو در ترکیب اصلی ، رئال مادرید زیدان یک تیم مطمئن بود که پیروزی پس از پیروزی به دست می آورد. در روند شانزده برد پیاپی در لالیگا که رکورد تاریخ مسابقات بود ، کاسمیرو در سیزده تایش فیکس بود (فقط در مقابل رایو ، ختافه و اوساسونا بازی نکرد). زیدان و بازیکنانش با حضور کاسمیرو انسجام را بدست آورده بودند. هنریک به خوبی توپربایی می کرد و خیال مدافعان و مهاجمان با حضورش راحت بود.

از زمان مصدومیت کاسمیرو در کورنیا پس از برخورد با دیوپ ، رئال حتی یک برد هم نداشته و در سه بازی مقابل ویارئال، لاس پالماس و دورتموند تن به تساوی داده است. رئال در این سه بازی پنج گل خورده است مسئله ایکه نشان می دهد کروس نمی تواند جای کاسمیرو را پر کند. بدون هافبک برزیلی هم کروس و مودریچ آزار می بینند هم مدافعان کناری.

آنچلوتی دو سال پیش راموس را برای پست هافبک دفاعی تست کرد اما در مقابل یوونتوس در تورین این روش پاسخ منفی داد. پیش از آن هم په په در پست هافبک دفاعی تست شده بود.

رئال در وستفالن دو گل خورد اما بیست شوت به سمت دروازه اش آمد. آماری که نشان می دهد که چقدر در این بازی تحت فشار بوده است.