مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از چهار تساوی پیاپی در نیمه اول بازی با بتیس بهترین عملکرد فصلش را داشت و طلسم ناکامی هایش را شکست.

رئال مادرید زیدان با گلهای ایسکو (2)، رونالدو ، واران ، بنزما و مارسلو با نتیجه شش بر یک در مقابل بتیس پیروز شد و فاصله اش با بارسلونا را حفظ کرد.

رئال زیدان در نیمه اول عالی بازی کرد و طوفانی ظاهر شد هر چند که در نیمه دوم در دقایق آغازین به نظر می رسید که باز هم نبود کاسمیرو اثر گذاشته بود و متزلزل شده بود اما گل پنجم که توسط ایسکو به ثمر رسید خیال تیم را راحت کرد.

رئال فعلا می تواند در بازیهای اسان مثل لژیا و لگانس به همین ساختار دلخوش باشد اما در بازیهای بزرگتر نظیر اتلتیکو مادرید، بارسلونا و دورتموند نبود یک جایگزین برای کاسمیرو می تواند نگران کننده باشد و تنها دلخوشی زیزو می تواند بازگشت و مصدوم نشدن وی باشد.

زوج په په – واران هر چند که عاری از اشتباه نبودند امااین سوال را به وجود آورد که چرا راموس با وجود عملکرد ضعیفش در این فصل همچنان می تواند در ترکیب باشد آن هم در حالی که دو مدافع پرتغالی و فرانسوی سرحال هستند. په په روی گل چهارم رئال روی ضد حمله برق آسا خارق العاده بود و واران به جز گلش در بقیه بازی هم مسلط عمل کرد.نکته مهم دیگر مربوط به درخشش کروس بود که تمدید قراردادش را با دو پاس گل بسیار زیبا جشن گرفت.