مرجع خبری رئال مادرید : پرز در جلسه خصوصی با اعضای قانونگذار رئال مادرید در مورد مراسمی مختلف صحبت کرده است.

حل کردن بحث تقسیم بلیط ها بین هواداران:” نمی توان بین کسانی که کارت هواداری ویژه و معمولی دارند تفاوت چندانی قائل شد چرا که اغلب هواداران کارت هواداری ویژه دارند.نمی دانیم که چطور این مسئله را حل کنیم.”

قرارداد با شرکت نفت ابوظبی:”چند بلیط برای وی آی پی به آنها می دهیم؟ مسلما این مسئله مشکلی برای هواداران ایجاد نمی کند.”

چرا هواداران با کارت رسمی نمی توانند بازیهای کاستیا را رایگان ببینند؟” گروهی وحشی ازکارت هواداری استفاده می کردند و برخی هم بلیط های رایگان را می فروختند. می خواستیم این ماجرا را کنترل کنیم.”

در فینال میلان هزار بلیط را پس دادید؟”هیچ بلیطی پس ندادیم. تا آخرین لحظه درخواست بلیط به من می رسید.”

افزایش گنجایش:”گنجایش اضافی وجود ندارد.سه هزار صندلی قرار بود اضافه کنیم که ارزشش را نداشت که به خاطرش با شهرداری بجنگیم. تغییر روند تعمیرات روی افزایش گنجایش تاثیری نمی گذارد. دسترسی ها بیشتر خواهند شد.”

آدیداس:”چند سالدیگر قرارداد داریم و باید ببینیم بهترین راهکار برای آینده باشگاه چیست اما تصور می کنیم که بهترین راهکار انتخاب می شود و بهترین قرارداد را می بندیم تا بهترین راردادنصیب ماشود.”

اوضاع بد رستوران برنابئو:”بله بایدبهرترشود.”

مرکز اقتصادی:”استادیوم ده هزار متر مربع گتجاش دارد. در این جا به امور هواداری رسیدگی می شود. حدود شش هزار مترمربع فضا داریم. می توانیم فروشگاه را دو برابر بزرگتر کنیم و سود بیشتری کسب کنیم. می توان تور را هم گستر داد می توانیم هتل بسازیم اما هنوز رویش تصمیم نگرفتیم. ”

کاستیا:”استادیوم پر نمی شود چون تیم درخشش ندارد. این یک واقعیت است.”

چرا بازیکنان به هواداران امضا نمی دهند؟” مشکل این جاست که موعد مشخصی وجود ندارد. باید به طور مثال یک هفته را مشخص کنیم تا هواداران به والدبباس بیایند و امضا بگیرند.”

استادیوم:”شهرداری همکاری خوبی داشت. همیشه همکاری داشتیم. شورای محافظت از محیط زیست است که مشکل ایجاد می کند.”

سکوها کمی پائین تر می آید؟ عوض می شود ؟ ” در حال حاضر برنامه ای برای آوردن آنها به سمت پائین نداریم. باید دید با تغییر ساختار برنامه چه تغییری ایجاد می شود. شاید هواداران به زمین نزدیک تر شوند.”

درآمد”از مرز ششصد میلیون گذشتیم که درهر ورزشی یک شاهکار است. افزایش این رقم خیلی مشکل است. باید روی بازاریابی بیشتر کار کنیم و دنیای دیجیتال را در اختیار بگیریم.انگلیس به شدت رقابت می کند اما بازیکنان ما ترجیح می دهند در این جا بمانند.”

افرایش جایگاه معلولین:”افزایش جایگاه آسان نیست.مسلما تلاش می کنیم صندلی های بیشتری به آنها بدهیم.”

کوپا:”مضحک بود. کسلکا شرم آور بود اما به ما اطلاعی داده نشده بود … به هر صورت دیگر این اتفاق تکرار نمی شود. مقصر فدراسیون بود نه باشگاه اتفاق عجیبی بود که در آینده دیگر رخ نمی دهد چرا که از این به بعد محرومیت ها را اطلاع خواهند داد.”

داوری وحشتناک و عدم اقتدار باشگاه:”مسلما باید اقتدار داشته باشیم اما اعتراضی وجود ندارد. باید اقتدار داشته باشیم اما طبیعی است که برخی به ما حسادت کنند.”

بسکتبال:”بسکتبال سودرسان نیست. به خاطر آن پول ازدست می دهیم. پول بسکتبال از فوتبال می آید. این بخش پولی به ما نمی رساند. در اروپا فقط رئال می خواهد در NBA بازی کند و رویش کار می کنیم.”

راموس در بحث تمدید قرارداد رئال را سرکیسه کرد ؟ ” نه. سالهاست این جاست. لایق درآمدی است که دارد و لیاقتش بیشتر از این هم هست. کاپیتان ماست. یک الگو و پدیده است. ”

فوتبال بانوان:”با وجود آن که قرار نیست پولی بسازند حامی آنها هستیم. باید با دقت کار کنیم.  هر اتفاقی باید به زمانش رخ بدهد نه با شوک ناگهانی.”

حذف سیگار و دخانیات از برنابئو:”کاملا موافق هستم اما قانونی علیه ان وجود ندارد. در برخی کشورها در ب استادیوم ها نمی توان سیگار کشید. باید از دولت بخواهیم این قانون را بگذارد. با برخی زرا صحبت کردیم اما نتیجه ای نگرفتیم. در خانواده خودم دیدم که دخانیات باعث سرطان شده است. کمتر کسی به اندازه من در این زمینه حساسیت دارد.”

ماجرای چریشف:” به شکایت های دادگاهی در این زمینه ادامه می دهیم. به هواداران جریمه خواهیم پرداخت اما نه فعلا چرا که اکنون منتظر هستیم تا مقصر ، فدراسیون باشد نه ما.”

رامون کالدرون، مدیر اسبق باشگاه:”ماجرای او ادامه دارد. دادگاه تمام نشده است. نباید فراموش کرد که در اجلاس های او برخی از اعضای رسمی کانون های هواداری اتلتیکو حضور داشتند. حتی یکی از شیوخ هم از این ماجرا تعجب کرده بود. نباید این ماجرا را فراموش کنیم.”