مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مقابل لژیا ورشو از یک ترکیب تمرینی استفاده کرد. بی بی سی در خط هافبک و خامس ، آسنسیو و کروس پشت سر آنها. زیزو اما در بازی یکشنبه مقابل بیلبائو که حریف سرسخت تری است از ترکیبی عادی تر استفاده می کند و چهار تغییر خواهد داشت.

کارواخال به جای دنیلو
محصول آکادمی دفاع راست فیکس زیدان است. کارواخال در این فصل 885 دقیقه بازی کرده و دنیلو 450 دقیقه. زیزو به قیمت  و نام بازکینان اهمیتی نمی دهد. دنیلو در کارهای دفاعی چندان مطمئن نیست.

کواچیچ به جای آسنسیو
زیدان می خواهد در یکشنبه آینده در خط هافبک در مقابل بازیکنانی نظیر سن خوزه ، ایتوراسپه و رائول گارسیا کم نیاورد. بدین ترتیب کواچیچ فیزیکی جای آسنسیو را می گیرد. کواچیچ مقابل بتیس جنگنده ظاهر شد . او فعلا می تواند جانشین خوبی برای مودریچ باشد. در این فصل کواچیچ 529 دقیقه بازی کرده است.

ایسکو به جای خامس
خامس مقابل لژیا فیکس شد اما در این بازی آسان از فرصتش استفاده نکرد. کروس در بازی قبلی لالیگا مقابل بتیس دو گل زد و دونده ترین بازیکن ترکیب بود.

موراتا به جای بنزما
موراتا هر بار که بازی کرده در خدمت تیم بوده است. کریم و آلوارو در این فصل سه گل زده اند اما موراتا 97 دقیقه بازی کرده و به نظر می رسد کاملا شایسته فیکس شدن باشد.