مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی مقابل بیلبائو صحبت کرد.

پیروزی مقابل بیلبائو چه اهمیتی دارد؟”می خواهیم به نتایج فعلی ادامه دهیم. هفته خوبی داشتیم و توانستیم پس از بازی سه شنبه کمی تمرین کنیم. روبراه هستیم و روی بازی مقابل بیلبائو تمرکز داریم.”

تمدیدها:”بازیکنانم بهترین ها هستند و خوشحال می شوم که قرارداد همگی تمدید شود اما نه تنها من ، کل هواداران از تمدیدها خرسند هستند.”

حضور مارسلو در لیست برزیل:”سوال خوبی است. در لیست قرار گرفته و باید مراقب باشیم. هر روز شرایطش را دنبال می کنیم. نمی دانیم دقیقا چه زمانی بر می گردد. مهم این است که به خخوبی ریکاوری کند. 24 بازیکن در لیست تیم لی برزیل قرار دارند و باید دید که می تواند به اردویشان ملحق شود یا نه چرا که قبلش باید به تمرینات ما اضافه شود. مشکل است چرا که فعلا در سالن بدنسازی تمرین می کند. ”

موراتا:” مهم است که در موردش صحبت شود چرا که او را دوست دارم. به ما خیلی کمک می کند و بازیکن مهمی است.  آلوارو بخش مهمی از موفقیت تیم خواهد بود. فردا مشخص می شود که بازی می کند یا نه. از نظر من بحث موراتا و بنزما وجود ندارد. هر دو مهم هستند.”

په په :” بازیکن مهمی است و باشگاه به او احترام می گذارد. بیش از ده سال است که این جاست. قرارداد برخی تمدید شده و نوبت به او هم می رسد.”

روزهای خوبش:” روزهای رویایی را در گذشته داشته ام. اکنون هم لذت می برم. از این که هر روز کار کنم لذت می برم. مهم است که به تلاش ادامه می دهیم. خوش شانس هستیم. ممکن است که شش هفت ماه خوب داشته باشی اما در نهایت زندگی برایت مشکل می شود. باید هر روز زندگی کنیم.”

لوکاس وازکز:”بسیار حرفه ای و یک الگوست. همیشه سرحال است. به عنوان بازیکن و شخصیت او را دوست دارم.”

خستگی کروس:” نگران این که استراحت نکند نیستم. در این پست فقط او و کاسمیرو را داریم. با چهار روز استراحتا مشکلی برای بازی بعدی ندارد.”

مدیر ورزشی:” برنامه ریزی باشگاه خوب است.”

بی بی سی :”این سوال را از من می پرسید چرا که جایگاه بی بی سی را ثابت می دانید. خوش شانس هستیم که سه پدیده در تیم حضور دارند. هر کدام می توانند نقشی داشته باشند و شرایط هر یک متفاوت است.”

همچنان برای چیدن ترکیب سردرد دارید؟ ” فعلا ندارم اما با فکر تیم به تلاش ادامه می دهم. هر سه روز یک بار بازی کردن عادی است.”