مرجع خبری رئال مادرید : در جلسه امروز اجلاس قانونگذاران رئال مادرید بسیاری از هواداران به شدت از پرز انتقاد کردند. مبحث اصلی انتقاد مربوط به تغییر احتمالی نام برنابئو به شرکت نفت ابوظبی بود. یکی گفت :” اگر این را بگویم فکر کنم قراردادتان با شرکت نفت ابوظبی به قطر بیافتد اما حاضرید که از ما نظرسنجی کنید که آیا با تغییر نام استادیوم موافق هستیم و این اسپانسر را می خواهیم یا نه ؟ ”

کارلوس روئیز گفت :” هرگز از ما در مورد جزئیات اقتصادی پروژه ساخت برنابئوی جدید نپرسیدید. ماجرای اضافه کردن سه هزار صندلی جدید را خودتان حذف کردید انگار که هواداران مهم نیستند. انگار ما نقش دکور داریم. بهتر است که در مورد پروژه بازسازی به هواداران درست توضیح بدهید. این باشگاه قرار نیست که باشگاه توریستی باشد بلکه هواداران در مدیریت آن نقش دارند. شاید شما بخواهید دور برنابئو سلفون بکشید و به جایش مشروب فروشی باز کنید.” خسوس دلاگرانخا ، دیگر هوادار رئال ابراز نگرانی کرد که سرمایه گذاری 400 میلیونی رئال به ورشکستگی باشگاه و فروش آن به مالکان خصوصی منجر شود.

خوزه دلگادو ، هوادار دیگر رئال گفت :” شما گفتید که اقتصاد باشگاه از هر چیزی قدرتمند است اما من حرفتان را رد می کنم. هواداران باشگاه  و حتی صلیب حذف شده باشگاه از هر چیزی مهمتر است! راستش را بخواهید سانتیاگو برنابئوی بزرگ بدون آن که 90 میلیون یورو وثیقه بگذارد مدیر باشگاه شد. او فقیر بود اما به خودش افتخار می کرد.”

پرز خطاب به وی گفت :” اگر اقتصاد سالمی نداشتیم بهترین تیم دنیا نبودیم و نمی توانستیم رونالدو و بیل را بخریم. در این دام نیافتیم که پرزد ر اقتصاد خوب است و در ورزش بد. ما در اقتصاد و ورزش نامبر وان هستیم.”

دمتریو وگا ، دیگر هوادار رئال خواستار جایگاهی ویژه هواداران رسمی در والدبباس شد ، خواکین اوریباری ، دیگر هوادار رسمی هم پرز و هیئت مدیره اش را فاقد حس پاسخ دادن به هواداران دانست.

خواکین موستوزا در این جلسه از شرایط شبکه رسمی باشگاه صحبت کرد :” چطور ماجرای پخش اجلاس قانونگذاران به صورت مستقیم در شبکه باشگاه و مارکا را توجیه می کنید ؟ در شرایط فبلی شبکه رئال 8.2 میلیون یورو هزینه داشت و 0.2 درصد بیننده داشت حالا هزینه 30 میلیون شده اما بیننده همان است. بهتر است که مدیران شبکه اخراج شوند.”

پرز که در مقابل فشارهای شدیدی قرار داشت گفت:” درک می کنم برخی از من خوششان نیایند اما بهتر است با هدف صحبت کنیم. اگر انتظار دارید که در مورد پروژه برنابئوی جدید نظرسنجی شود ، ممکن است که قراردادمان با شرکت نفت ابوظبی از دست برود. انگار برخی می خواهند چوب لای چرخ ما بگذارند. آنها شاید بخواهند در مورد تمدید قرارداد مودریچ و کروس هم رفرانوم بگارند.”

یک هوادار خواستار پحش اولین سرود رسمی رئال در حین بازیها شد. یکی از هواداران هم از این که در ماجرای اخراج اولتراسور برخی هواداران بی گناه هم قربانی شده اند انتقاد کرد.