مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد بازی با بیلبائو گفت :” در هر بازی باید جزئیات را تحت نظر داشت و خوب بازی کرد. بازی آسان وجود ندارد. تا آخرین لحظه تحتفشار بودیم. امروز اذیت شدیم اما تا آخرین لحظه خونسرد بودیم و راضی هستیم.”

وی در مورد رقابت بنزما و موراتا گفت :” هر کدام یک گل زدند . آنالیز دیگری ندارم. موراتا باید صبور باشد و مسلما فرصت بیشتری نصیبش خواهد شد.”

گل خوردن :” نگران کلین شیت نکردن نیستیم. حریف همیشه مشکل ساز است. همه جزئیات را زیر نظر داریم اما خوشحال هستیم. تقریبا از کل تیم رضی هستم. فوتبال همین است. مهم این است که تیم در کل بازی انگیزه داشت. اضذیت شدیم اما راضی هستم. نمی توان بدون سختی کشیدن لالیگا را برد. ما رئال مادرید هستیم و همیشه انتظار می رود که چهار پنج گل بزنیم اما در هر باز یاین اتفاق نمی افتاد. حریف می تواند مشکل ساز باشد. ”

بیلبائو:”بازی بسیار مشکلی بود. حریف کار را برایمان مشکل کرد اما از نتیجه راضی هستم.  مقابل حریف مشکلی بازی کردیم که خیلی پرس می کردند اما در فوتبال باید فشار را تحمل کرد. لحظات مشکلی داشتیم اما در نهایت هرگز نا امید نشدیم و بسیار خونسرد بودیم.  همیشه می توان بهتر شد چرا که فوتبال را جزئیات تعیین می کنند. مهم این است که مثل گذشته باشیم. تلاش خوبی داشتیم. از شرایط راضی هستم و همه چیز را دوست داشتم.”

تعویض ایسکو:” تاکتیکی بود.. مشکلی با هم نداریم. از عملکردش راضی بودم.بیل در سمت چپ بازی کرد و باید با چهار هافبک بازی می کردیم. می خواستم شرایط کمی منسجم تر باشد. خوشحالم که تعویض هایم جواب دادند. فصل طولانی است. از صدرنشینی خوشحالم اما هنوز خیلی مانده است.”رونالدو:”موقعیت داشت اما مشکلی نیست. باید صبور بود. اگر امروز نشد فردا می شود.”لالیگای پنج قطعی:” خیلی مشکل است که تا آخرین هفته این اتفاق بیافتد اما قهرمانی هم مشکل است.”