مرجع خبری رئال مادرید : پرز در اجلاس قانونگذاران در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

چرا هواداران حق نظارت بر اجلاس قانونگذاران را ندارند ؟ ” همه یادمان هست که در یکی از اجلاس ها برخی وحشی ها از بالا به اعضای قانونگذار توهین می کردند.می خواستم آن ماجرا تمام شود اما این یکی از بدترین لحظاتم در رئال بود.  اکنون اجلاس را مطبوعات پوشش می دهند. مشکل چیست ؟ خبرنگاران حضور دارند. بقیه هم اعضای قانونگذار هستند. برخی ها صلاح باشگاه را نمی خواهند.”

شبکه رئال مادرید :” تلویزیون رسمی خواسته همه اعضای باشگاه است. خیلی ریسک کردیم. اگر به صورت HD پخش نمی کردیم بینندگان ما دو برابر بودند. با این که در شبکه های HD حضور دارد ، میانگین 1.2 میلیو نبیننده دارد. رئال مادرید باید محتویات بی نظیری را از اخبار در اختیار هواداران قرار دهد. ”

مسئله اقتصادی:” تنها راه مستقل بودن آمادگی اقتصادی است. این به مسئله ورزشی ما ربط دارد. فکر می کنید اگر اقتصاد باشگاه مشکل داشت می توانستیم رونالدو، بیل ،بنزما و کروس ار داشته باشیم؟ اشتباه نکنید. ما از نظر اقتصاد و ورزش نامبروان هستیم.”

وثیقه صد میلیونی برای نامزدی ریاست رئال:” تنها کاری که من کردم اضافه کردن شرط بیست سال عضویت رسمی برای کاندیداتوری است. این تنها تغییر من بود. صحت ندراد که من وثیقه را عوض کردم بلکه این یک قانون ورزشی است که برای ریاست تیمهایی که سهامی عام هستند باید وثیقه بگذاری. این قانون در سال 1993 تصویب شده و من کاری با آن نداشتم. هر کسی می خواهد نامزد شود باید پانزده درصد بودجه باشگاه را وثیقه بگذارد چرا که در این صورت اگر ضرری به باشگاه بزند هزینه را می پردازد. هیچ تغییری ایجاد نشده است.فقط به قانون ورزش عمل کنیم.”

جایگاه دانش آموزی:” دروغ است که می گویند جلوی هزار عضو جدید برای باشگاه گرفته شده است. ما جایگاه دانش آموزی را گسترس می دهیم . در حال حاضر این جایگاه 1400 عضو دارد. وحشی ها را بیرون کردیم چرا که صبرمان را تمام کردند. آنها جایی درون زمین ندارند. جایگاه تشویقی فعلی مربوط به هواداران واقعی و کانون های هواداری تائید شده توسط باشگاه است. هیچ مشکل انضباطی وجود ندارد. سیاست بلیط های فوتبال مثل بسکتبال است. همیشه با دولت در این مورد توافق داریم. ”

درخواست حساب ها :” برخی اسناد محرمانه هستند و نمی توانیم آن را رو کنیم.”

محرومیت و جریمه اتحادیه اروپا:” یک دفتر کوچک در بارسلونا علیه ما گزارش رد کرده است. ما به دادگاه عدالت درخواست خواهیم داد. به هر صورت ما کار خودمان را می کنیم.”

تماشای بازیهای کاستیا با کارت مادریدیستا:” علت حذف آن این بود که وحشی ها در بازیهای کاستیا شروع به توهین می کردند. این ماجرا را با دقت بیشتری راه اندازی خواهیم کرد.”

بازسازی استادیوم:”این یک وعده انتخاباتی بود. گاهی به استادیوم های دیگر حسادت می کردم. ارزان ترین پیشنهاد در مزایده برنده شد. نگفتم که افزایش گنجایش نداریم. سازمان محیط زیست جلوی ما را گرفت. با شرکت نفت ابوظبی در مورد همکاری در بازسازی به توافق رسیده ایم. خیلی ها از من انتقاد می کنند. من در سال 2000 به باشگاه آمدم. اگر در آن سال به این جا نمی آمدم این باشگاه اکنون متعلق به هوادارانش نبود و اکنون اجلاسی وجود نداشت بلکه باید فروخته می شد. خوشحالم که رئال در کل تاریخش متعلق به هوادارانش بوده است.”

بازارسیاه:”نمی خواهیم هواداران رسمی بلیط هایشان را به بقیه فروشند. این اتفاق خوبی نیست.”

پخش نشدن اجلاس در رئال مادرید تی وی :” بحث های ما باید این جا بمانند. دوست دارم خودمان کنار هم بحث کنیم.”

زیدان:””سمبل همه چیز رئال مادرید است. بخشی از اسطورگی است. یکی از تصمیماتی که به آن افتخارمی کنم آوردن زدیان است. به عنوان بازیکن و بعد از آن مربی رشد کرد. به عنوان بازیکن ، کمک مربی و مربی چمپیونزلیگ را برده است.”

اقتصاد:”از مرز 600 میلیون درآمد گذاشتیم. به رکورد تاریخی 620 میلیون رسیدیم. از سال 2000 نرخ رشد یازده درصدی داشتیم و فوربس یک بار دیگر ما را به عنوان بهترین باشگاه جهان از نظر اقتصادی معرفی کرد.”

رونالدو:”پارسال با شانزده گل باز هم بهترین گلزن چمپیونزلیگ شد ، چهار کفش طلا برده که تنها بازیکنی است که این کار را کرده و بهترین بازیکن سال اروپا شد. با 369 گل بهترین گلزن تاریخ رئال است. او اسطوره مادریدیسموها و فوتبال است.”

بنیتز:”از او متشکرم. وقتی در رئال بود محبتش را نشان داد.”

آکادمی:”142 بازیکن را به لیگ های حرفه ای صادر کردیم که 51 تا در لالیگا حضور دارند ، 52 تا در لیگهای بین المللی و 38 تا در لیگ دسته دو. در حال حاضر 280 بازیکن در سیزده تیم در والدبباس حضور دارند. نه تا از آنها در لیگهایشان  قهرمان شدند و دو تا دوم.”

اعضای رسمی:”درآمد سهم عضویت اعضای رسمی 8.1 درصد درآمدهای کلی است. 168 هزار عضو رسمی  داریم.”