مرجع خبری رئال مادرید: کریستیانو رونالدو بیش از یک ماه است که در برنابئو گل نزده است. رونالدو بدترین آمارش از زمان پیوستن به رئال را در این فصل داشته و البته به نظر می رسد که برای این مشکل دلایلی وجود دارند.

دیر به تیم اضافه شد
مصدومیت رونالدو در فینال یورو باعث شد که پس از سوپرجام اسپانیا به تیم ملحق شود. مسلما نداشتن پیش فصل روی روند وی تاثیر منفی گذاشته است.

از دست دادن فرصت ها
رونالدو به طور میانگین با هر ده شوت یک گل زده است. او فقط 9.3 درصد شوتهایش را به گل تبدیل کرده است. اگر فقط لالیگا را در نظر بگیریم با 29 شوت  دو گل زده یعنی 6.9 درصد شوتهاش به گل تبدیل شده است. او در فصل اول حضورش در رئال با کمتر از شش شوت هر گلش را می زد و 16.84 درصد دقت را داشت که آن سال ضعیف ترین سالش در رئال بود.

کاهش تاثیر روی تیم
سه تا از چهار گل رونالدو در این فصل کلیدی بوده است. در مقابل اوساسونا گل اول تیم را زد ، مقابل اسپورتینگ گلی را زد که دو امتیاز برای تیم داشت ، مقابل دورتموند هم گل اول تیم را زد. فقط گلش مقابل بتیس که گل ششم تیم بود بی اثر بود.

فقدان جدیت
رونالدو جدا از گل به نظر می رسد که روحیه چندان خوبی ندارد. در بازی مقابل بیلبائو در آخرین لحظات یک موقعیت تک به تک را از دست داد.