مرجع خبری رئال مادرید

ثانیه به ثانیه با اخبار رئال مادرید

  • بازی بعدی
  • رئال مادرید – بارسلونا
  • سانتیاگو برنابئو
  • یکشنبه دوم اردیبهشت
  • 22:30
  • بازی قبلی
  • منچسترسیتی1 (3) – رئال مادرید1 (4)
  • اتحاد
  • چهارشنبه 28 فروردین
  • 22:30






مرجع خبری رئال مادرید : فینال دومین دوره مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و فیورنتینا در 30 می 1957 و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد . در این دیدار رئال مادرید موفق شد با دو گل آلفردو دی استفانو و خنتو حریف خود را شکست دهد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

14 می 14 - عرفان مهره کش

ویدئو :دومین قهرمانی در اروپا




جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
هشدار بده در مورد
kamyar
مهمان
kamyar

عالی بود ممنون دی استفانو یک اوستورهی تمتم نشدنی بود تو قلب همهی مادرییسیموهایی ها قرار داره

ارش افشین کریس رونالدو اسیا
مهمان
ارش افشین کریس رونالدو اسیا

ستاره فولاد: اعتراف می کنم استقلالی ام!
کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «گل نخوردن از السد باعث می شود آنها در اهواز دفاعی بازی نکنند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بختیار رحمانی در خصوص شرایط تیم فولاد در آستانه دیدار حساس با السد قطر صحبت کرده است. او کار فولاد را در اهواز دشوار می داند و اعتقاد دارد همبازیانش نباید این بازی را دست کم بگیرند. رحمانی امیدوار است بتواند فوتبالش را فصل آینده در اروپا ادامه دهد و لژیونر شود.

* بازی حساسی با السد دارید. شرایط تیم چطور است؟

– خوشبختانه بازی خوبی در قطر انجام دادیم و نتیجه ای گرفتیم که به اندازه برد برایمان ارزشمند بود. همین که در قطر گل نخوردیم برای ما خوب است.

* به نظر می رسد فولاد شانس زیادی برای رسیدن به مرحله بعد دارد.

– قبول دارم که شرایط ما خوب است و گل نخوردن از السد باعث می شود آنها در اهواز دفاعی بازی نکنند اما آنقدر که همه فکر می کنند کار ما آسان نیست. در وهله اول نباید گل بخوریم و بعد تمرکزمان روی گل زدن باشد. صعود از این مرحله برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به دور بعد لیگ قهرمانان برسیم.

* فولاد در حال حاضر تنها نماینده ایران در آسیا است و می دانی که شما می توانید با نتایج خوب به افزایش امتیاز ایران برای کسب سهمیه اضافه کنید.

– بله وظیفه ما سخت است. اگر صعود کنیم هم برای بازیکنان فولاد خیلی خوب می شود و هم برای ایران و به قول شما می توانیم امتیاز کشورمان برای افزایش سهمیه در لیگ قهرمانان بیشتر کنیم. ما تنها نماینده ایران هستیم و باید هر کاری از دستمان برمی آید برای کشورمان انجام دهیم تا به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان برسیم.

* اگر تیم تان حفظ شود می توانید تا فینال آسیا هم پیش بروید؟

– به نظرم دور از دسترس نیست که فولاد به فینال لیگ قهرمانان برسد اما چیزی که مهم است حفظ همین تیم فعلی و تقویت آن است به نظر من کار باشگاه برای حفظ بازیکنان فعلی بسیار سخت است و فکر نمی کنم همه بازیکنان بمانند اما اگر همین تیم حفظ و تقویت شود شایستگی رسیدن به فینال را دارد.

* قبل از جام جهانی تیم فصل آینده ات را مشخص می کنی یا منتظر پیشنهادات بعداز جام جهانی می مانی؟

– هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام. اگر پیشنهاد خوبی برسد شاید هم قبل از جام جهانی تیمم را مشخص کنم به لژیونر شدن فکر می کنم اما درگیر این موضوع نیستم که حتماً بعد از جام جهانی لژیونر شوم.

* شرایط تیم ملی را دراردوی اخیر چطور دیدی؟

– در اردوی آفریقا که همه چیز فوق العاده بود و کی روش به چیزهایی که می خواست رسید در تهران هم اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم در اتریش آخرین مراحل آماده سازی تیم ملی هم به خوبی انجام شود هر چند که به قول کی روش نمی توان کار 6 ساله را در 6 هفته انجام داد. شرایط برای تیم ملی سخت است اما با شناختی که از کی روش و بازیکنان پیدا کردم به این نتیجه رسیده ام که تیم ملی می تواند در برزیل نتایج آبرومندانه ای کسب کند.

* گمانه زنی های زیادی درباره بازیکنانی که از تیم ملی خط می خورند شنیده می شود. فکر می کنی جز خط خورده ها باشی؟

– امیدوارم که نباشم و به جام جهانی بروم اما تا حالا کسی به من نگفته که از تیم ملی خط می خورم. دلم خیلی روشن است که تیم ملی را در برزیل همراهی می کنم. این توانایی را در خودم می بینم که به جام جهانی بروم و جزو نفرات اصلی باشم اما در نهایت همه چیز به کی روش بر می گردد. من توجهی به اخبار ندارم و تلاش می کنم خود را در اردوها به کی روش نشان دهم و در نهایت به تیم ملی کمک کنم.

* از پرسپولیس و استقلال پیشنهادی برای فصل بعد داری؟

– راستش را بخواهید تمایلی برای حضور در این دو تیم ندارم و در ایران فقط برای فولاد بازی می کنم.

* یعنی بازی در تیم های پرطرفدار پایتخت تو را وسوسه نمی کند؟

– نه من به هر چیزی که می خواستم در فولاد رسیدم. کاپیتان یک تیم پرطرفدار بودن و به قهرمانی لیگ رسیدن آرزوهای من در فوتبال ایران بود که با فولاد به آنها دست پیدا کردم. از شهرت متنفرم و دوست ندارم خیلی در چشم باشم. البته برای اولین بار است که می گویم و اعتاراف می کنم که در دوران بچگی ام استقلالی بوده ام اما الان آرزویی برای حضور در استقلال ندارم. من از حضور در فولاد راضی هستم و از همه کسانی که در این باشگاه برای من زحمت کشیده اند ممنونم. یک جورهایی هم خودم را ممنون فرکی می دانم و امیدوارم یک روزی بتوانم زحمات او را جبران کنم.

* لژیونر شدن از اهداف بختیار رحمانی هست؟

– بله حتماً در برنامه ام هست که برای فصل آینده لژیونر شوم و امیدوارم شرایط برایم فراهم شود.

* چرا تو نتوانستی مثل جهانبخش و سردار آزمون زودتر از اینها لژیونر شوی؟

– برای لژیونر شدن یک بازیکن عوامل زیادی باید دست به دست هم بدهند من فکر می کنم جهانبخش و آزمون مدیربرنامه های خوبی دارند که هر روز هم پیشنهادات مختلفی از تیم های اروپایی به آنها می رسد آنها را دوست دارم و همیشه برایشان آرزوی موفقیت می کنم اما برای لژیونر شدن من هم دیر نشده است.

تعصب یعنی این
بازیکنی که تو اکادمی باشگاه ساخته بشه همیشه با تعصب میمونه حتی اگه تیمو ترک کنه
بختیار کاپیتان رئالیه تیم قهرمان ایرانه و بعد جام جهانی با حضور در تیمای اروپایی با استعدادش همه رو به تحسین وا میداره کاش استعداد یابای رئال 1بازیکن ایرانی رو بلاخره 1روز انتخاب کنن تا مایه فخر ایرانیا بشه
دم رویانیان گرم که اکادمی رئال تو ایران افتتاح کرد و با پرز برا بازی مکاتبه کرد ایشالا بعد جام جهانی رئال میاد ایران

real madrid CR7
مهمان
real madrid CR7

با پیشکسوتاش میاد هیچ وقت که با تیم حالش نمیاد…

real madrid CR7
مهمان
real madrid CR7

واقعا ارزوی مرگشو داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

CR7
مهمان
CR7

11 روز بعد ویدو 10 همین قهرمانی رئال در اروپا
به امید پیروزی