مرجع خبری رئال مادرید

ثانیه به ثانیه با اخبار رئال مادرید

  • بازی بعدی
  • سوسیه داد – رئال مادرید
  • آنوئتا
  • جمعه 7 اردیبهشت
  • 22:30
  • بازی قبلی
  • رئال مادرید3 – بارسلونا2
  • سانتیاگو برنابئو
  • یکشنبه دوم اردیبهشت
  • 22:30






مرجع خبری رئال مادرید : امروز دوازدهمین سالگرد نهمین چمپیونزلیگ رئال است . دوازده سال از آخرین قهرمانی رئال در چمپیونزلیم گی ذرد . از آن تیم فقط کاسیاس در ترکیب رئال مانده و سومین فینال اروپایی را سوم خرداد در لیسبون تجربه می کند . زیدان هم هست که البته روی نیمکت می نشیند و دستیار آنجلوتی است . این دو ستاره های جآن شب جادویی بودند . از 18 بازیکن حاضر در آن بازی به استثنای ایکر و رائول همه بازنشسته شده اند . روبرتو کارلوس ، سولاری و مورینتس به مربیگری روی آورده اند ، برخی دیگر مثل سالگادو ، هیرو ، ماکله له و فیگو به سمت امور مدیریتی رفتند ، برخی مثل سزار ، هلگرا و مک مانامان نیز مفسر هستند . همه شان به نوعی هنوز با فوتبال در ارتباط هستند .

آن شب در گلاسکو 20 هزار مادریدیستا در استادیوم بودند  6000آلمانی. در حقیقت لورکوزنی ها ب7000 بلیط را پس دادند . رئال بازی را خوب شروع کرد . رائول در دقیقه 9 گل زد . کسی که در فینال 2003 نیز به سویا گل زده بود . در دقیقه 14 لوسیو بازی را به تساوی کشاند . در دقیقه 45 اما زیدان یک گل تاریخی زد . گلی که یکی از زیباترین گلهای تاریخ فوتبال بود . کاسیاس بازی را از روی نیمکت تماشا می کرد . از ماه مارس دل بوسکه او را به نیمکت میخ کرده بود اما در دقیقه 68 ششرایط عوض شد . لوسیو باعث مصدومیت سزار شد و ایکر وارد زمین شد و خوش درخشید . لورکوزن داشت فشار می آورد تا بازی را به وقت اضافه بکشاند اما ایکر سه توپگیری بی نظیر در 55 ثانیه داشت ، آن هم در دقیقه 96 . اولی روی ضربه باتورک بود ، دو تای بعدی هم مقابل برباتوف .

وقتی مایر سوت  پایان را زد ، ایکر از شدت هیجان گریست . دلش برای مادرش تنگ شده بود که در مادرید مانده بود . به دنبال پدر و برادرش رفت که روی سکوها بودند . یاد شبهایی افتاد که از فرط ناراحتی به خاطر بازی کردن خوباش نمی برد . فکر می کرد که آینده ای در رئال ندارد و رویایش برای موفقیت در رئال به حقیقت نمی پیوندد . اما همه چیز آن شب اعوض شد و آن سه توپگیری باعث شد که به تاریخ بپیوندد .

ایکر پس از آن چهار لیگ ، دو کوپا ، یک جام بین قاره ای ، دو یورو و  یک جام جهاین برد و پنج سال بهترین دروازه بان جهان شد . دستکش طلای جام جهانی آفریقای جنوبی هم نصیب او شد . حالا او می خواهد دسیما را ببرد که اولین جام اروپایی او به عنوان کاپیتان خواهد بود…

15 می 14 - حامد فلاح

گذشت 12 سال از شب جادویی ایکر و زیزو در گلاسکو + ویدئو




جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
هشدار بده در مورد
Mahdi Casillas
مهمان
Mahdi Casillas

اى خدا! چقدر زود گذشت! دلم براى اون زمانا تنگ شده, توپ پلاستيکى و گل کوچيک ساعت 10شب تو خياىونا! يادش بخير

عاشق رئال مادرید
مهمان
عاشق رئال مادرید

نه داداش من از خدام قهرمان شیم پولش به درک

mahdiar
مهمان
mahdiar

آخ که چه فینالی بود هنوز فراموشش نکرد
رائول اسطوره فراموش نشدنی

realllllllll
مهمان
realllllllll

تنهای آرزوهای فوتبالیم بردن دسیما با کاپیتان ایکر وخداحافظی کاسیاس از فوتبال با پیراهن رئال میباشد.
بعدش دیگه هیچ کاری با فوتبال ندارم . هیچ کاری……. 😥

madridis
مهمان
madridis

مورینتز الان مربی یکی از تیمای پایه رعاله؟

mcf
مهمان
mcf

عاشقه رعال در هر بازهی زمانیم….
همیشه بازیکناش ادم حسابی بودن…

عاشق رئال مادرید
مهمان
عاشق رئال مادرید

اخ اخ من بگو که اگه اشالا قهرمان شیم ی خرج گردنم افتاده راستش پدرم گفت حالا تو این همه طرفدار رئالی قهرمان شد ی شام بده منم اون موقع خودمم فکر نمیکردم قهرمان شیم قبول کردم شام پیتزا مهمون کنم :)))حالا جدی جدی رفتیم فینال و اگه خدا بخاد قهرمانیم و خرج افتاده گردنم:)))

CR7عشقه
مهمان
CR7عشقه

داداش یه وقت بخاطر شام دعا نکنی رئال ببازه

only cr7
مهمان
only cr7

تکرار تاریخ