مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با دبل رونالدو بردی ناپلئونی را در مقابل اسپورتینگ گیخون کسب کرد.

در شب بارانی در برنابئو ، تیم زیدان خاطره بازیهای ضعیف دوران بنیتز را تکرار کرد هر چند که رئال با دبل رونالدو توانست با نتیجه دو بر یک مقابل گیخون پیروز شود بدین ترتیب رئال در عرض چهار روز دو اسپورتینگ (گیخون و لیسبون) را با نتیجه ای مشابه مغلوب ساخت.

رئال مادرید زیدان به سبک بنیتز در حالی که با نتیجه دو بر صفر پیش بود روی اشتباه مودریچ در نیمه اول گل خورد. پس از این گل رئال کاملا از هم پاشید و تا آخر بازی تلاش کرد تا نتیجه را حفظ کند. عدم وجود نظم در حملات و عملکرد سوال برانگیز مدافعان تیم باعث شده بود که رئال بازی پراسترسی داشته باشد. در شبی که حتی مودریچ هم در سطح خودش نبود نمی شد از ناچو، په په و بنزما هم انتظار چندانی داشت. خامس هم که گویی به خواب ناز روی نیمکت عادت کرده، در این بازی از اول تا زمان تعویضش منتظر بود تا بیرون برود و به ادامه چرتش بپردازد.

گل اول رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دومش روی یک ضربه سر شیرجه ای با ارسال ناچو. گل گیخون هم روی توپ لو رفته مودریچ در میانه زمین که به سادگی وارد دروازه رئال شد. زیدان خوش شانس بود که چوپ موقعیت طلایی گیخون را از روی نقطه پنالتی خراب کرد تا در آستانه ال کلاسیکو تیم دچار بحران نشود.

به هر صورت شاید بتوان تنها نکته مثبت بازی را پیروزی ، حفظ (و چه بسا بیشتر شدن) فاصله با بارسا و اتلتیکو و رسیدن به رکورد 31 بازی بدون شکست با زیزو دانست.