مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی در مورد تساوی ارزشمند در نیوکمپ صحبت کرد.

بازی:”از یک امتیاز و بازی که داشتیم قلبا راضی هستم. مقابل تیمی بسیار خوب بازی کردیم و یک امتیاز مهم را گرفتیم. تیم با قلبش بازی کرد. تا آخرین لحظه به توانایی هایمان باور داشتیم. تساوی مهمی کسب کردیم. بازی با تساوی تمام شد. قرار نیست که چیزی عوض شد. مهم این است که تا آخرین لحظه باور داشتیم که کار مشکلی است. بازی زیبایی بود. از عملکرد تیم راضی هستم. وقتی با قلبت بازی می کنی و فکر می کنی که می توانی دست به هر کاری بزنی شانس داری. از عملکرد تیم راضی هستم.”

بدشانسی مقابل دروازه :” شرایط چندان به سود ما نبود. موقعیت داشتیم. کمی بدشانس بودیم که در نیمه اول گل نزدیم. فشار زیادی را تحمل کردیم و مسلما تا آخرین لحظه در لالیگا شانس داریم. مقابل حریف خوبی داشتیم اما از عملکرد تیم راضی هستیم. اسان نیست که این طور بازی کنیم. فاصله شش امتیازی چیزی ار نشان نمی دهد. به کار ادامه می دهیم.”

کلوس گومز:”در مورد داوران صحبت نمی کنیم.”

راموس:”شگفت زده نشدم. او شخصیت مشخصی دارد و همیشه در بازیها به بقیه روحیه می دهد. هرگز نا امید نمی شود. حضورش برای ما خوب است. موافق این نیستم که بگوییم راموس و واران از مهاجمان بهتر هستند چرا که کار تیمی مهم تر است. همین طور کامل کریم و رونالدو. فشار زیادی را تحمل کردیم و مشکل وبد. کل تیم تلاش می کنند. سرجیو برای گلزنی تلاش می کند و تا آخرین لحظه باور داشتیم.”

کاسمیرو:” او می خواست به تیم طراوت بدهد و کواچیچ و مودریچ جلوتر از او بازی کردند. می دانستیم که چه کمکمی به ما خواهد کرد. شاید در نیمه دوم کمی دفاعی تر بازی کردیم اما در نهایت با سیستم 2-4-4 بازی کردیم. مقابل یک حریف بزرگ تحت فشار بودیم و با شخصیت بازی کردیم.”

تساوی ارزش برد داشت ؟ ” نه فقط یک امتیاز گرفتیم. برد سه امتیاز دارد. از رفتار تیم یراضی هستم اما فقط یک امتیاز گرفتیم که البته خوب است. یک امتیاز دیگر گرفتیم. ببینیم در بازی بعدی چه می شود. حالا باید استراحت کنیم چون چیزی تا بازی بعدی نمانده است.”

مودریچ :” از گل راضی بودم. می دانیم که در تیم ما مثل همیشه چقدر مهم است و چه رفتار خوبی دارد.”

ضربه روحی به بارسا:” نه ضربه روحی نزدیم. شش امتیاز برتری داریم اما چیزی عوض نخواهد داشت. باید سخت تلاش کنیم. از یک امتیاز راضی هستیم چرا که اگر در نیمه اول گل می زدیم شرایط فرق می کرد اما نشد. در نیمه دوم کمی بی خیال شدیم و مشکل داشتیم به خصوص پس از گلی که زدند. می دانستیم که کار مشکلی داشتیم. اگر می باختیم کار مشکلی داشتیم.”

بارسا در خانه اش 9 امتیاز داده ، در خانه شکننده تر هستند ؟ ” فکر نمی کنم.”

ماریانو :” وقتی عقب بودیم یک گزینه این بود که سیستم را عوض کنیم و با سیستم 2-4-4 بازی کنیم. می دانستیم که می تواند به تیم کمک کند. خوب کار کرد. همه با هم هستیم. ”

33 بازی بی شکست با سبک های مختلف:” تیم ما تنوع دارد .می توانیم دست به کارهای متنوعی بازی کنیم. همه مهم هستند و به تلاش ادامه می دهیم.”