مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس در ال کلاسیکو هم یک گل نجات بخش دیگر زد. او مثل سالهای اخیر باز هم رئال را از باخت نجات داد و درخشید.

راموس در حال حاضر مهمترین نماد جمله ” تا ابد با رئال” است. او حداقل 9 گل کلیدی برای رئال در سالهای اخیر زده است. دبلش در آلیانس ارنا آغاز شاهکارهایش بود . او با دو گلی که زد بایرن گواردیولا را از هم متلاشی کرد. البته قطعا به یاد ماندنی ترین گل راموس مربوط به فینال چمپیونزلیگ است که در دقیقه 92:48 گلزنی کرد. در آن بازی بیل، مارسلو و رونالدو هم گل زدند اما گل راموس از بقیه به یاد ماندنی تر بود. رئال در آخرین لحظه به بازی برگشت.

راموس در جام جهانی باشگاه های 2014  هم درخشان بود. او در هر دو بازی مسابقات گلزنی کرد و هر دو گلش هم با ضربه سر به ثمر رسیدند.

سرجیو در فینال چمپیونزلیگ امسال در میلان گلزنی کرد. هر چند که گلش مشکوک به آفساید بود اما در دقیقه 15 رئال را پیش انداخت. او در همان بازی پنالتی چهارم تیم را تبدیل به گل کرد تا رئال به سمت قهرمانی حرکت کند.

سرجیو در سوپرجام اروپا مقابل سویا هم در دقیقه 92:35 روی ارسال لوکاس وازکز گلزنی کرد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود  و سرجیو تبدیل به گلزن ترین مدافع تاریخ فینال های اروپایی شود.

ال کلاسیکوی دیشب نهمین گل کلیدی راموس بود. او در کل دوران فوتبالش 75 گل زده و همیشه یک بازیکن قابل اعتماد در لحظات سخت است.

راموس که به طور کامل از مصدومیتش ریکاوری کرده دیشب بهترین بازی خود را از زمان بازگشتش از مصدومیت داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. او از 33 پاسی که داد 97 درصد یعنی 32 تایش سالم بود. از اولین لحظه تمرکز بالایی داشت و حواسش به عملکردش بود.