مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با گلهای گرت بیل و موراتا فصل را به اتمام رساند تا نتایج قبلی در لالیگا را به دست فراموشی بسپرد و به دومی در لالیگای امسال امیدوار باشد .

سکوهای نیمه خالی برنابئو نشان می داد که این بازی نه از نظر جدول و نه از نظر حیثیتی هیچ انگیزه ای را ایجاد نمی کند . ادامه مصدومیت کریستیانو که باعث شد در هنگام گرم کردن ، برنابئو را از دست بدهد باعث شد که این بازی کم رمق تر آز چیزی شود که می شد پیش بینی کرد .

رئال در نیمه اول بازی کسلی را ارائه می داد . دلیل اصلیش هم حضور خدیرا و ایارامندی در کنار هم در ترکیب بود . دو هافبک غیر خلاق که آخرین تستشان را پیش از فینال تجربه می کردند . بازیکن آلمانی درخشش چندانی نداشت و این طور که به نظر می رسد ، شانس اندکی برای حضور در لیسبون دارد و باید به فکر رساندن خودش به جام جهانی باشد .

بهترین موقعیت رئال در نیمه اول هم توسط بنزما از دست رفت . بازیکن فرانسوی سعی کرد گلش تکنیکی باشد و چند بار هم توی سر توپ زد اما این کیکو کاسیا بود که زرنگ تر از او بود . بدین ترتیب بنزما رکورد غجیب یک گل در دو ماه را تداوم بخشید . آخرین گل لالیگایی او مربوط می شود به دبلش مقابل بارسا .

رئال در نیمه دوم کمی پر انرژی تر بازی کرد . کارواخال بین دو نیمه تعویض شد تا برای فینال خودش را خسته نکند و آربلوایی که جام جهانی را از دست داده ، آخرین دقایق فوتبالش را تا دو ماه دیگر تجربه کند .

رئال موقعیت های دیگری در آغاز نیمه دوم داشت اما کیکو کاسیا ، دروازه بانی که بحث های زیادی وجود دارد تا فصل آینده دروازه بان ذخیره رئال باشد ، خوش درخشید و واکنش های خوبی هم داشت .

اما بالاخره شاهزاده ولز قفل دروازه اش را شکست . گرت لالیگای امسال را با گل تمام کرد . مصدومیت های بی شمارش مانع از آن شد که امسال گرت واقعی را ببینیم اما با این وجود هم او آمار خوبی را به ثبت رساند . روی پاس بنزما او در موقعیتی تک به تک طلسم دروازه کاسیا را شکست .

اما پس از این گل ، بنزما با مصدومیت زمین را ترک کرد تا زنگ خطر به صدا در بیاید . شرایطی که شاید باعث شود که رئال در فینال با سیستم 2-4-4 و با حضور گرت – کریستیانو در خط حمله به میدان برود .

در ادامه رئال با حضور دی ماریای سرحال داشت بازی را پیش می برد که روی یک ضد حمله ، آنخل سانتر کرد و موراتا گلزنی کرد . بازی رو به اتمام بود که اسپانیول از جناح راست ، توسط پیتزی به گل رسید . اتفاقی که می تواند کمی استرس را به خط دفاعی رئال و زوج سرجیو راموس – په په در آستانه فینال اضافه کند .

اما همکاری دی ماریا – موراتا باز هم جواب داد . باز هم روی حرکت آنخل ، این آلوارو بود که در دقیقه 92 گلزنی کرد . این شاید آخرین گل موراتا در پیراهن رئال باشد . بازیکنی که فصل آینده را احتمالا به یکی از باشگاه های بزرگ اروپا می پیوندد .

رئال در این بازی توانست که کمی از فشار ناشی از سه نتیجه ضعیف لالیگایی بیرون بیاید و به رده دومی لالیگا امیدورا باشد . اگر اتلتیکو بتواند بارسا را شکست دهد ف رئال به رده دوم جدول لالیگا صعود می کند ، اتفاقی که می تواند یک بمب روحی خوب پیش از فینال باشد .