مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با دبل ایسکو و گلهایی دیگر از کاسمیرو، بنزما و رونالدو با نتیجه پنج بر صفر مقابل گرانادا پیروز شد.

رئال به رکورد 39 بازی شکست ناپذیری رسید و با رکورد تاریخ  لالیگا که متعلق به بارسای انریکه با 39 بازی بود را شکست. نکته بامزه این جاست که خود زیدان نوار شکست ناپذیری بارسا را پاره کرد و این تیم را در نیوکمپ شکست داد.

رئال مادرید زیدان مهار ناپذیر است. فرقی نمی کند که خامس بازی کند یا بی بی سی یا ایسکو. مهم نتیجه است که همیشه با برد همراه می شود.

در حالی که در بازی قبلی خامس دبل کرده بود این بار نوبت ایسکو بود که بدرخشد و دو گل بزند. رئال مثل بازی با سویا کار را در همان دور رفت یکسره کرد تا با توجه به آن که بازی چهارشنبه با سویا هم عملا تشریفاتی است به فکر بازی بعدی لالیگا در پیزخوان باشد.

ایسکو روی دو جایگیری عالی گلزنی کرد. او هم بدون بی بی سی در پست واقعی خود بازی کرد که همین باعث شد عملکرد بهتری داشته باشد. اصرار به مثلث هجومی معروف در دو سال و نیم اخیر باعث شده که کیفیت بسیاری از بازیکنان هجومی کاهش یابد چرا که یا بازی نمی کنند یا در پست های غحیب و غریب می کنند. رونالدو در اولین بازیش در سال جدید با ضربه سر گل زد، بنزما روی ریباند و کاسمیرو روی یک فرار هوشمندانه با ارسال خامس.

رئال حالا باید چهارشنبه به رکورد 40 بازی شکست ناپذیری برسد و رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا را انحصارا از ان خود کند.