مرجع خبری رئال مادرید: رئال در شبی که بد بازی می کرد باز هم روند شکست ناپذیری خود را حفط کرد و حالا ۴۰ بازی است که نباخته است.

رئال مادرید بیش از 9 ماه است که نباخته و بردن تیم زیدان تبدیل به آرزوی دست نیافتنی برای هر تیمی در دنیاست. رئال در مقابل سویا خیلی بد بود و روی سه اشتباه فردی از دنیلو، راموس و کاسیا گل خورد اما جسورانه جنگید و بالاخره در آخرین لحظات کریم بنزما گل تساوی را به ثمر رساند. آسنسیو و راموس گل های دیگر را به ثبت رساندند.

تیم زیدان در این بازی بیش از حد ناهماهنگ بود. در حقیقت به جز مارسلو، راموس، کاسمیرو و کروس هیچ کدام از بازیکنان اصلی در ترکیب نبودند و رئال در مقابل سویا که یکی از بهترین تیمهای لالیگاست در برخی پست ها از تیم سومش استفاده می کرد.

گل اول سویا روی ضربه سر مهارنشدنی دنیلو به ثبت رسید و این مدافع 31.5 میلیونی با این اشتباه کودکانه نشان داد که برای رئال خیلی کوچک است و شمارش معکوس برای رفتنش در پایان فصل آغاز شده است. گل دوم سویا روی اشتباه راموس به ثمر رسید که در مقابل پاس 70 متری بازیکن سویا جا ماند و بدین ترتیب دروازه رئال توسط یووتیچ باز شد. گل سوم هم روی دفع ناقص و اشتباه کاسیا به ثمر رسید که توپ را تقدیم ایبورا کرد. بدین ترتیب سه اشتباه منجر به سه گل شد.

در نقطه مقابل گلهای رئال روی خلاقیت های فردی به ثمر رسید. گل اول روی حرکت زیبای آسنسیو که با محو کردن مدافع حریف گلزنی کرد. گل دوم روی ضربه پنالتی چیپ راموس و گل سوم هم توسط بنزمایی که به عنوان جانشین موراتا وارد زمین شده بود.

حالا رئال باید منتظر قرعه کشی فردا باشد. از یک سو اتلتیکو، بارسا و سوسیه داد گزینه های احتمالی هستند و از سویی دیگر سلتاویگو، آلکورکون، ایبار و آلاوس.