مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال از راموس قاطعانه در مقابل توهین های هواداران سویا حمایت کرد.

وی اظهار داشت : ” توهین در یک استادیوم اتفاق درستی نیست. فوتبال برای اتحاد است ، همه باید این را بدانند. این پیغامی است که همه باید منتقل کنیم. هر کسی باید تیم خودش راتشویق کند. اتفاقات دیروز خوشایند نبود. راموس اسطوره فوتبال جهان است.  فوتبال باید محل همدلی و اتحاد باشد. واکنش راموس؟ باید بدانیم که او چه کسی است و به ورزشکاری مثل او و رفتارش افتخار کنیم. خیلی دردناک است که در خانه اش به او توهین شود. راموس کاپیتان ماست . دردناک و ناراحت کننده است که به او و خانواده اش توهین شود. برای یکشنبه روی بازی تمرکز داریم. بازی مشکلی خواهد بود. سویا با شایستگی های خودش تیم دوم لالیگا شده و بازیکنان باکیفیتی دارد.”

بوترا در مورد بازی مقابل سلتاویگو گفت :” باید 180 دقیقه خوب داشته باشیم. حریف مشکلی خواهند بود و انگیزه زیادی برای تقابل ب ارئال دارند. ده دقیقه بعد در چنین بازیهایی خیلی خطرناک است. کوپا تورنمنتی احساسی است. قطعا سلتا حریف مشکلی است و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. دو بازی خست داریم. بازی برگشت در ویگو باعث می شود که در مادرید نتیجه خوبی بگیریم. فرقی نداشت که به چه حریفی بخوریم. باید تحت هر شرایطی به دنبال برد باشیم.”