مرجع خبری رئال مادرید : رئال توسط سلتا از کوپا حذف شد. زیدان گفت:”همه تلاشمان را کردیم. به بازیکنان به خاطر عملکردی که داشتند تبریک می گویم. تلاشمان را کردیم  اما نشد.”

کاسیا در پست دفاع میانی :” باید کاری می کردیم. نیم ساعت اول نیمه اول عالی بود اما متاسفانه گل خوردیم. حالا باید به جلو نگاه کنیم و به لالیگا و چمپیونزلیگ فکر کنیم. ”

گل به خودی دنیاو:”با بازی که داشتیم و 35 دقیقه آغازین اول بازی که عالی بود ، بدشانس بودیم اما نا امید نشدیم و تا آخرین لحظه تلاش کردیم.”

بنزما و موراتا :” هر دو نا آماده اند. به تیم فکر می کنیم نه آنها. هیچ کس دوست ندارد ببازد. به تلاش اداه می دهیم. همه تلاشمان را کردیم. نکته مثبت مربوط به بازی عالی تیم است. حذف شدیم و ناراحت هستیم اما غم زده نیستیم چرا که بازکینان عالی بودند. تلاش خوذ را کردیم اما نشد. باید به لیگ فکر کنیم.”

ضربه ایستگاهی:”هر دو گل را روی ضربه ایستگاهی زدیم اما بازی از نظر تاکتیکی عالی بود. می دانستیم که باید چطور بازی کنیم. نقشه خوبی داشتیم و تا پایان حریف را اذیت کردیم.”

رختکن:”با عملکردی که داشتیم تنها راهکار امروز ما استراحت کردن برای بازی یکشنبه است. به جنگیدن ادامه می دهیم. پس از یک بازی عالی حذف شدیم.  کسی را مقصر نمی کنم اما سعی کردیم با شخصیت بازی کنیم. نگران استفاده نکردن از فرصت ها نیستم. نگران نیستم اما از حذف شدن خشمگینم.”