مرجع خبری رئال مادرید : دنیلو بی تردید در یک سال و نیم اخیر یکی از بی کیفیت ترین بازیکنانی بوده که به رئال پیوسته. بازیکنی 31.5 میلیونی که هرگز چیزی از خود نشان نداده اما مارکا سعی می کند که با تیترهای گل درشت از وی حمایت کند تا دل هوادران را نسبت به او به دست بیاورد.

سایت مارکا تنها دقایقی بعد از بازی دیشب رئال و سلتا که دنیلو با گل به خودی زمینه ساز حذف رئال شد با تیتر “کشتن دنیلو آسان ترین کار است” در مقاله ای به حمایت از این بازیکن پرداخت. تیتر امروز این سایت جالب تر است:”دنیلو، یک سرباز رئالی که با تمام وجود به تیم خدمت می کند!”

حقیقت این که دنیلو در یک سال و نیم اخیر همه تلاش خود را کرده تا چیزی از خود نشان بدهد اما واقعیت این است که سطح او خیلی پائین تر از کارواخال و دیگر بازیکنان رئال است. دنیلو تلاشش را می کند اما واقعیت این است که چیزی از خود نشان نداده و نخواهد داد.

مارکا در سالهای اخیر در مورد برخی بازیکنان دیگر هم این رویه را داشته و به نظر می رسد که پشت پرده وکیل دنیلو و این رسانه چیزی باشد (مثلا پول گرفتن!) تا در ازایش از وی حمایت کند. جالب آن که مارکا در سالهای اخیر یکی از حامیان اصلی بنزما هم بوده است.

پس از بازی برگشت رئال و سویا که دنیلو گل به خودی زد، یکی از خبرنگاران اسپانیایی در توئیتر نوشته بود:”شاید سالها بعد پشت پرده پیوستن دنیلو به رئال مشخص شود.”