مرجع خبری رئال مادرید : به بهانه ناکامی بزرگ دنیلو در یک سال و نیم اخیر و تبدیل شدن 31 میلیون یورو هزینه وی به خرجی ناکام برای رئال تبدیل شده است. بدترین مدافعان رئال در سالهای ایخر را با هم مرور می کنیم.

پدراگ اسپاسیچ: رئال برای خرید وی 200 میلیون پزو هزینه کرد. عملکرد خوبی  دررئال نداشت و در ال کلاسیکو تیم با گل به خودی او با نتیجه دو بر یک باخت. او بعد ها در مصاحبه هایش گفت که عاشق بارساست!

ریکاردو روچا: به عنوان جانشین اسپاسیچ به رئال ملحق شد. مدافع برزیلی سبیل مشهوری داشت که مقابل تنه ریف گل به خودی زد و تیم قهرمان نشد. “کلانتر” در سال 1998 در فلامنگو بازنشسته شد.

ویتور کلودمیر: مندوزا پس از ناکامی در خرید کافو به سراغ این بازیکن برزیلی رفت. این بازیکن فقط سه بازی در رئال داشت و مشخص شد که در سطح این تیم نیست. او در مصاحبه ای اوولش گفت که نه دسته پنج کرکس را می شناسد نه با رئال و لالیگا آشنایی دارد. در جام بین قاره ای با واسکودوگاما مقابل رئال قرار گرفت و مغلوب رائول و گل معروفش شد.

کارلوس سکرتاریو
اولین پرتغالی تاریخ رئال توسط کاپلو در سال 1997 خریده شد. رئال برای خرید وی 250 میلیون پزو هزینه کرد و او را از پورتو خرید. عملکرد وحشتناکی داشت و خیلی زود به تیم سابقش برگشت.

جاناتان وودگیت
پرز او را به عنوان مدافع کهکشانی خرید. مقابل بیلبائو گل به خودی زد و اخراج شد تا شب وحشتناکی داشته باشد. قتریبا همیشه مصدوم بود.تابستان گذشته از فوتبال بازنشسته شد.

والتر ساموئل
در تابستان 2004 با 23 میلیون از رم خریده شد اما در تیم موفق نبود. سرعت کمی داشت و مورد انتقاد قرار داشت. بر خلاف لقب “دیوار” در رئال مطمئن نبود و به اینتر رفت. او با چهار چمپیونزلیگ از فوتبال بازنشسته شد.

کارلوس دیوگو
این بازیکن در سن کمی به رئال ملحق شد. او که در پست دفاع راست بازی می کرد از ساراگوسا به رئلا امد که چندان موفق نبود.

رویستون درنت
در  تیمهای پایه هلند درخشید تا رئال برای خریدنش 14 میلیون یورو هزینه کند اما جنجال های زیادی داشت.