مرجع خبری رئال مادرید: زیدان در آغاز فصل می گفت که تیم کاملی دارد اما با گذشت زمان مشخص شد که ادعایش چندان هم صحیح نیست.

رئال در تابستان به جز بازگرداندن آسنسیو، موراتا و کوئنت رائو خریدی نداشت. گفته می شد بازیکن پرتغالی می خواهد از آخرینرذفرصتش استفاده کند و امسال نشان دهد که 30 میلیون یورویی که برای خریدنش هزینه شده بیهوده نبوده است.

فابیو در ژولای 2011 با 30 میلیون یورو به رئال پیوست اما به جز معدود بازیهای خوب در تیم جا نیافتاد. امسال هم نتوانست که جانشین ایده الی برای مارسلو باشد و حالا که بازیکن برزیلی مصدوم شده زیدان نمی تواند رویش حساب کند. در بازی کوپا مقابل سلتا، اسنسیو در پست پیستون چپ بازی کرد تا بتواند خلائ کوئنترائو را باز کند. از نظر زیدان دفاع چپ ذخیره تیم ناچوست نه کوئنت رائو.

شرایط در مورد دفاع هم تفاوتی ندارد. دنیلو گزینه مطمئنی نیست و روزهای خوبی ندارد. دنیلو در دو هفته اخیر دو گل به خودی زده و مقابل سلتا در ویگو هم 15 توپ لو داد . زیدان به احتمال زیاد یکشنبه مقابل سوسیه داد به او فرصت نمی دهد چرا که اگر بازی کند توسط هواداران هو می شود.

در چنین شرایطی زیدان باز هم شاید به دنبال ابداع و بازی با سه مدافع برود. البته احتمال استفاده از اشرف و تخرو در سمت راست و چپ خط دفاعی از میان بازیکنان آکادمی وجود دارد.