مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید زیدان فرصت طلایی رساندن فاصله اش با بارسلونا به عدد چهار را از دست داد و در بازی معوقه لالیگا مقابل والنسیا با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

زازا و اوریانا برای والنسیا و رونالدو برای رئال گلزنی کردند. رئال زیدان در این بازی کاملا صاحب توپ و میدان بود اما اشتباه محرز ناواس روی دریافت گل دوم و سبک دفاعی والنسیا مانع از آن شد رئال از مستایا با دست پر برگردد.

مستایایی که در دو فصل اخیر برای رئال بدیمنی آورده بود و کلید اخراج آنچلوتی و بنیتز را رقم زده بود حالا با زیدان هم طلسم شده به نظر می رسید و رئال در زمین والنسیا نتوانست امتیازی دشت کند.

رئال از نظر کنترل جریان بازی و نتیجه بد نبود اما وقتی دروازه بان یک تیم بزرگ در حد نام یک تیم نباشد، کار دیگری نمی توان کرد. با دیدن عملکرد ضعیف و پراشتباه این فصل ناواس بیش از همیشه دلمان برای کاسیاس تنگ می شود. ایکر در فصل 12-2011 یعنی در آخرین سالی که رئال قهرمان لالیگا شد در دو سه بازی یک تنه بازی را برای تیم درآورد، کاری که به نظر می رسد کیلور چندان در آن ماهر نیست. دروازه بان کاستاریکایی با این عملکرد روز به روز به درهای خروجی باشگاه نزدیک تر می شود. کیلور در اولین شکست رئال در لالیگا مقابل سویا ضعیف عمل کرد و حالا در دومین شکست فصل هم نتوانست چیزی از خود نشان بدهد.

کیلور در این فصل در اغلب بازیهایش مرتکب اشتباهات آماتورگونه ای شده است. او در خیلی از بازیها هم واکنش های خوبی داشته اما اشتباهاتش آن قدر شور است که تحملش هر روز سخت تر می شود.

گل اول والنسیا روی یک چرخش و ضربه مهارنشدنی از زازا به ثمر رسید و کیلور مقصر نبود اما روی گل دوم توپ از میان پاهای او رد شد. ضربه اوریانا به حدی بد بود که شاید دروازه بان تیم رزروهای رئال، لوکا زیدان هم از پس آن بر می آمد اما کیلور نتوانست چیز قابل توجهی از خود نشان دهد. گل رئال هم روی ضربه سر رونالدو به ثبت رسید.

در هر حال رئال مادرید همچنان با یک بازی کمتر از رقبا صدرنشین است اما فرصتی طلایی برای شکست دادن ضعیف ترین والنسیای پانزده سال اخیز از دست رئال پرید. با این عملکرد ناواس به نظر می رسد که استفاده از کاسیا در بازیهای آینده تصمیم چندان بدی نباشد.