مرجع خبری رئال مادرید : عملکرد کیلور ناواس در این فصل به حدی ضعیف و پراشتباه بوده است که نه هواداران و نه مدیران رئال روی او حساب نمی کنند.

در نظرسنجی روزنامه آس، 76 درصد از 7542 شرکت کننده خواستار فیکس شدن کاسیا در سه ماه آینده و نیمکت نشینی کیلور ناواس شدند. دروازه بان کاستاریکایی در این فصل در شکست های مهم تیم مقابل سویا و والنسیا عملکرد ضعیفی داشته و در مقابل ناپولی هم با گاف عجیبش نزدیک بود که زمینه ساز حذف رئال از چمپیونزلیگ شود. کیلور فصل را با مصدومیت آغاز کرد. کیلور در فصل اوندسیما عملکرد خوبی داشت اما امسال تبدیل به یک دروازه بان فوق ضعیف شده است. در نقطه مقابل کاسیا در این فصل 15 بازی داشته : هفت تا لالیگا ، شش تا کوپا، یکی چمپیونزلیگ و یکی سوپرجام اروپا. بهترین بازی او در بازی رفت کوپا مقابل سویا بود که با نتیجه سه بر صفر به اتمام رسید. عملکرد خوب کاسیا در مقابل عدم اطمینان به ناواس باعث شده که هواداران دروازه بان اسپانیایی را ترجیح بدهند. دیگر اشتباه بزرگ کیلور در تساوی دو بر دو در زمین دورتموند بود که روی هر دو گل مقصر بود.

در نقطه مقابل مسئولان رئال هم جستجوها را برای خرید یک دروازه بان ایده آل در تابستان آغاز کرده اند. کورتوا، دوناروما، ده خیا و لوریس برخی گزینه های مطرح شده هستند. ده خیا و کورتوا دو گزینه اصلی هستند. ده خیا 26 ساله و 192 سانتی متری است و دروازه بان بلژیکی 24 ساله و 199 سانتی متری. پرز از حامیان اصلی خرید ده خیاست چرا که می خواهد شکست دو سال پیش خود رد زمینه خرید او را جبران کند و از سویی دروازه بان فیکس تیم ملی اسپانیا را بخرد و تیم را اسپانیایی تر کند اما مشکل این جاست که یونایتد برای خرید وی 70 میلیون یورو می خواهد آن هم در حالی که دو سال پیش رئال داشت با 30 میلیون یورو انتقال را نهایی می کرد. دستمزد فعلی وی هم سالانه 11 میلیون یوروست. با این دستمزد ده خیا در رئال پس از بیل و رونالدو بالاترین مبلغ را دریافت خواهد کرد. در نقطه مقابل هواداران ده خیا بیشتر هستند. مشاوران پرز ترجیح می دهند که دروازه بان بلژیکی خریده شود. زیدان هم او را دوست دارد. این بازیکن هم در چلسی هم در اتلتیکو عملکرد فوق العاده ای داشته است. او جوان تر است. کورتوا از عوامل اصلی قهرمانی اتلتیکو در لالیگای 2014 بود. خود این بازیکن آماده بازگشت به مادرید است. چلسی مبلغ وی را 50 میلیون یورو تعیین کرده است.

کورتوا در حال حاضر در کنار لوریس بهترین آمار لیگ برتر را از نظر گل خورده دارد و به طور متوسط دو توپگیری در هر بازی دارد. او فقط در هفت تا از بازیهای فصل گل خورده است. ده خیا هم در 33 تا از 42 بازی فصل تیمش حضور داشته که به طور متوسط 2.1 توپگیری در هر بازی داشته است. با 21 گل خورده سومین دروازه بان برتر لیگ انگلیس است.