مرجع خبری رئال مادرید:   رئال مادرید در سالهای اخیر  استعدادهای بزرگی خریده است. برخی مثل وایخو درخشیده اند و برخی مثل اودگارد چندان موفق نبوده اند. مهمترین استعدادهایی که در سالهای اخیر توسط رئال خریده شدند را با هم مرور می کنیم.

اودگارد، هافبک، نروژی، 18 ساله
او پس از 18 سالگی به صورت قرضی به هیرنفین هلند رفت. او در کاستیا دوران مشکلی داشت. رئال برای خریدنش از استروم گودست 2.1 میلیون یورو هزینه کرد و دستمزد سالانه اش 1.2 میلیون یورو بود.

سرجیو دیاز، مهاجم، پاراگوئه ای، 18 ساله
رئال برای خرید وی از سرو پورتنیو پنج میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو برای پاداش هزینه کرد. سرجیو آگوئروی  پاراگوئه در دو بازی اولش در والدبباس سه گل زد و در ماه سپتامبر یک گل 40 متری به آموربیتا زد. در 18 بازی 9 گل  در این فصل در کاستیا و چمپیونزلیگ جوانان زده است.

فدریکو والورده، هافبک، اروگوئه ای ، 18 ساله
رئال در زمانی که 17 ساله بود برای خریدنش از پنیارول پنج میلیون یورو هزینه کرد. او در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های آکادمی رئال است که دو گل برای کاستیا زده است.

خسوس وایخو، مدافع ، اسپانیایی، 20 ساله
از ساراگوسا با شش میلیون یورو خریده شد و پس از حضور قرضی در بوندسلیگا تبدیل به پدیده لیگ آلمان شد. وی احتمالا در تابستان جانشین په په در رئال می شود.

مارکو آسنسیو، هافبک هجومی، اسپانیایی، 21 ساله
بازیکن مایورکایی دو سال پیش با چهار میلیون یورو از مایورکا خریده شد . او فصل قرضی در اسپانیول در 37 بازی چهار گل زده بود و پانزده پاس گل داده بود. امسال در 23 بازی هفت گل زده و یک پاس گل داده است.

آگوستو گالوان، هافبک هجومی، آرژانتینی ، 17 ساله
این بازیکن در هفته های پایانی اتمام قراردادش با سائوپائولو با مبلغ سه میلیون یورو نقد به علاوه دو میلیون یورو پاداش رئالی شد.