مرجع خبری رئال مادرید : پرز که در تابستان به احتمال زیاد مجددا به عنوان رئیس رئال انتخاب خواهد شد می خواهد به خاطر انتخاب مجددش به هواداران کادو بدهد. لیست خریدهای احتمالی وی را با هم مرور می کنیم.

دروازه :
عملکرد ضعیف کیلور در این فصل باعث شده که جدا شدنش قطعی به نظر برسد. ده خیا و کورتوا دو گزینه اصلی هستند. دروازه بان اسپانیایی گزینه محبوب پرز است و دروازه بان بلژیکی گزینه محبوب هوادارانه. لنو و دوناروما برخی دیگر از گزینه های مطرح شده هستند.

خط دفاع:
در خط دفاعی با جدایی په په به نظر می رسد که بازگشت وایخو قطعی باشد. برای پست دفاع چپ و دفاع راست به عنوان ذخیره های مارسلو و دنیلو باید بازیکن خریده شود. گایا ، آرون ، غلام ، وندل و آلبرتو مورنو برخی نامهایی هستند که مطرح شده اند.

خط هافبک:
ترافیک خط هافبک باعث شده که جدایی بازیکنی مثل ایسکو در تابستان قطعی باشد. بازگشت مارکوس یورنته از آلاوس برای رقابت با کاسمیرو قطعی به نظر می رسد. اخیرا نام پیانیچ به عنوان جانشین ایسکو مطرح شده است. مارکو وراتی و هازارد گزینه هایی هستند که سالهاست نامشان پیرامون رئال مطرح است.

خط حمله:
عملکرد بی کیفیت و پراشتباه بنزما باعث شده که بحث خرید مهاجم داغ باشد. اخیرا نامهایی مثل امباپه و برناردو سیلوا از موناکو مطرح شده اند. دیبالا و اوبامیانگ هم می توانند دو کهکشانی تابستانی باشند. پرز از سال 2014 تا کنون خرید کهکشانی نداشته و شاید در این تابستان جبران کند. آگوئرو یکی از گزینه هاست که سابقه حضور در اتلتیکو را هم دارد اما مشکل وی بالا رفتن سنش است. مشکل کاوانی هم مشابه اوست. اوبامیانگ مهاجمی سریع است. دیبالا جوان ترین و جذاب ترین گزینه است هر چند که رئال نگران است که این بازیکن نتواند در برنابئو موفق شود.